گلف‌باز ملی‌پوش کشورمان پس از حضور در مسابقات آسیایی پاسفیک بیان کرد: با مطرح‌ترین تیم‌های آسیایی در این مسابقات به رقابت پرداختیم.

محمود جوزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقات آسیایی پاسفیک اظهار داشت: سطح این مسابقات بسیار خوب بود و تیم‌های خوب آسیا مثل استرالیا، کره و ژاپن که حتی در دنیا هم مطرح هستند در این مسابقات حضور داشتند و من خوشحالم که به عنوان نفر چهارم و با هزینه خود در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردم، زیرا فدراسیون تنها هزینه 3 ملی‌پوش اول را تقبل کرده بود و من به دلیل علاقه‌ی شدید به این رشته ورزشی و حضور در یک تورنمنت حرفه‌ای با هزینه شخصی در این مسابقات حضور یافتند و فدراسیون قول‌هایی در خصوص بازگشت هزینه به من داده است.

ملی‌پوش گلف کشورمان در خصوص درخشش خزان بیک گلف‌باز 17 ساله کشورمان خاطرنشان کرد: خزان بیک به دلیل حضور در لیگ آلمان با محیط و جو زمین‌های آن آشنایی دارد و بسیار راحت ضربات را تمام می‌کرد و از یک سرتری نسبی نسبت به ما 3 نفر دیگر برخوردار بود.

وی افزود: موقعیت‌هایی که از نظر امکانات خزان بیک در آلمان تجربه کرده بود، متأسفانه ما در ایران نداریم، او توانست در 3 روز اول بهترین اسکور باشد و یک روز را با بدشانسی روبه رو شد.

جوزی در خصوص امکانات ورزشی گلف‌ در ایران اظهار کرد: بضاعت ما فدراسیون و هیأت‌های ما در ایران در همین حد است، تمامی ورزش‌ها مثل فوتبال ساحلی، والیبال، بسکتبال ودیگر رشته‌ها در حال اوج گیری هستند، اما گلف همچنان در حال در جا زدن است.

وی درادامه گفت: باید مسئولین فدراسیون یک برنامه ریزی صحیح برای این رشته ورزشی انجام دهند و استعداد یابی کنند ویک کمپ ورزشی حرفه‌ای ایجاد کنند زیرا گلف یکی از ورزش‌های پردرآمد دنیا است و طرفداران زیادی دارند و مسئولین ورزشی باید دیدشان را نسبت به این رشته‌های ورزشی بازکنند.

جوزی در خصوص انجام مسابقات سوپرلیگ گفت: در حال حاضر فدراسیون مسابقات لیگ را بین تیم‌ها برگزار می کند و هیئت های گلف را به انجام مسابقات در سطح حرفه‌ای سوق می دهد و انشاالله که بتوانند مسابقات سوپرلیگ را هم برگزار کنند.

وی در پایان در خصوص پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر نیز تصریح کرد: در دوره قبل تیم تهران توانست مقام دومی را کسب کند ولی متاسفانه این دوره به دلیل این‌که نتوانست اسپانسر جذب کند در مسابقات شرکت نکرد و واقعاً جای تیم گلف تهران در مسابقات خالی است، سطح مسابقات در این دوره نسبت به دوره‌های قبلی از پیشرفت چشمگیری همراه بوده است وامیدوار هستم که تیم تهران در مرحله بعدی مسابقاتی با قدرت بیش تری بتواند در مسابقاتی راه یابد و مسئولین ورزش توجه بیش تری را نسبت به رشته‌های درآمدزایی مثل گلف داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقات ، گلف ، پاسفیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار