سرمربی تیم ملی هاکی چمنی کشورمان گفت: ملی‌پوشان‌مان در پنجمین مرحله آماده‌سازی اردوها به آمادگی نسبی رسیدند.

رجب نورانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در پنجمین دوره برگزاری اردوهایمان بازیکنان به مرز 80 درصد آمادگی رسیدند و طبق برنامه‌ریزی‌های پیش بینی شده‌مان تا الآن کارهایمان عملی شده است و امیدواریم بتوانیم به هدف اصلی‌مان موفقیت بنگلادش برسیم.

سرمربی تیم ملی هاکی چمنی کشورمان در خصوص برنامه‌های آینده تیم ملی حضور در مسابقات غرب آسیا تصریح کرد: برنامه نهایی ما حضور در مسابقات داکا بنگلادش در اسفندماه است و تورنمنت غرب آسیا برای ما جنبه بازی تدارکاتی دارد تا بتوانیم یک محک جدی به خودمان بزنیم تا نقاط ضعف و قوتمان را بررسی کنیم.

وی در خصوص تیم‌های حاضر در مسابقات قطر وبنگلادش گفت: 2 تیم قطر وهمان که در مسابقات غرب آسیا حضور دارند در مسابقات داکا بنگلادش هم حاضر می شوند ولی متاسفانه ما فیلم بازی از آن‌ها نداریم که بخواهیم آن‌ها را آنالیز کنیم و تنها یک بار با همان بازی انجام دادیم و قطعاً پس از این سفر بازی‌هایشان را آنالیز می کنیم و فیلم بازی‌هایشان و بازی خود با آن‌ها را ضبط می کنیم وبرای مسابقات بنگلادش روی نقاط ضعفمان کار خواهیم کرد.

وی درخصوص برگزاری بازی‌های تدارکاتی پیش از تورنمت غرب خاطرنشان کرد: بازی تدارکاتی با تیم‌ ملی کشورهای دیگر نخواهیم داشت، ولی در هر استانی که اردو بزنیم قطعاً با تیم استان بازی انجام می دهیم تا سطح بازیکنانمان را بسنجیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی ، هاکی چمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار