محافل سياسي و رسانه‌اي رژيم صهيونيستي همچنان در تلاشند در روند مذاکرات و همکاري‌هاي هسته‌اي بين ايران از يک سو و 1+5 و آژانس بين المللي هسته‌اي از سوي ديگر اخلال ايجاد کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، نماينده رژيم صهيونيستي در آژانس بين المللي انرژي اتمي در جلسه نشست هيات رئيسه آژانس اظهار کرد "نگراني هاي فزاينده درباره فعاليتهاي تسليحات هسته اي ايران بايد به طور کامل مورد بررسي و شفاف سازي قرار بگيرد".

مراف ظفري نماينده رژيم اسرائيل در آژانس بين المللي انرژي اتمي خطاب به هيات رئيسه آژانس گفت ايران را به رسميت نمي شناسد.

اين ادعا‌ها در حالي مطرح ميشود که نماينده ايران در آژانس بين المللي انرژي اتمي روز جمعه اعلام کرد بر اساس پيش بيني هاي انجام شده، اجراي توافقنامه هسته اي مهم ميان ايران و پنج به علاوه يک اوايل ماه ژانويه آغاز خواهد شد.

روزنامه صهيونيستي معاريو نيز در اين جهت در شماره روز پنجشنبه ادعا کرد: توافق هسته اي اخير در ژنو توانايي تهران در دستيابي به بمب هسته اي را فقط براي دو هفته به تاخير خواهد انداخت.

اين روزنامه به نقل از مقام هاي رژيم صهيونيستي توافق اوليه کشورهاي غربي و ايران در ژنو را تنها سبب تاخير در حرکت تهران به سمت بمب هسته اي فقط براي دو هفته دانست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار