تیم فوتبال جوانان صبای قم در ششمین هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور با نفت امیدیه خوزستان مسابقه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، در حالی که پنجمین هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه های کشور برای تیم امید صبای قم با ثبت سومین پیروزی متوالی در کارنامه این تیم همراه بود این تیم باید در هفته ششم بیرون از خانه به میدان برود دیداری که با نفت امیدیه خوزستان است و در شرایطی برگزار می شود که هر دو تیم تا الان 9 امتیاز دارند.

شاگردان مهدی گائینی که حالا یکی از مدعیان صعود به مرحله بعدی رقابت های این فصل محسوب می شوند، در ششمین هفته از دور رفت بازی های مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور سومین بازی بیرون از خانه را برابر نفت امیدیه برگزار می کنند.

بعد از برگزاری بازی‌های هفته های اول تا پنجم از مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور و کسب سه پیروزی برای صبای قم، در مسابقات هفته ششم لیگ دسته اول جوانان از گروه دوم مقدماتی، تیم صبای قم باید از ساعت 14 سه شنبه دوازدهم آذر ماه به مصاف نفت امیدیه برود.

صبای قم بعد از باخت به پاس همدان و خورشید قروه کردستان و همچنین پیروزی در مقابل تیم های آب منطقه ای کرمانشاه، منتظران بندر امام و پارس خودرو ورامین این بار برابر تیمی قرار می گیرد که تا این هفته عملکردی کاملا مشابقه با صبای قم داشته است.

صبای قم پیش از این در بازی های بیرون از خانه ابتدا برابر تیم خورشید قروه کردستان به میدان رفته و با یک گل باخته بود اما یک برد دو بر یک خارج از خانه برابر تیم تیم منتظران بندر امام در کارنامه دارد و امیدوار است که روند صعودی خود را با برتری مقابل نفت امیدیه ادامه بدهد.

تیم های فوتبال جوانان پاس همدان، منتظران بندر امام، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماه‌شهر، آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز، صبای قم و پارس خلیج خودرو در گروه دوم مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور بازی های خود را به صورت رفت و برگشت انجام می دهند.

صبای قم در هفته ششم روز دوازدهم آذرماه در شهر امیدیه با نفت این شهر دیدار می‌کنند و سپس در هفته هفتم روز هجدهم آذرماه در قم میزبان تیم ولایت اهواز است و در هفته هشتم و پایانی دیدارهای دور رفت مرحله گروهی نیز روز بیست و چهارم آذرماه میهمان تیم فوتبال جوانان پتروشیمی ماهشهر خواهد بود./س

برچسب ها: قم ، صبا ، میهمانی ، نفت ، امیدیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.