خانه هنرمندان ایران 23 بهمن تا اول اسفند میزبان آثار هنرمندان فنلاندی خواهد بود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، سفیر کشور فنلاند در تهران با حضور در خانه هنرمندان ایران با «مجید سرسنگی» دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
 
سفیر فلاند در ایران، در این ملاقات ضمن تشکر از خانه هنرمندان ایران برای همکاری و برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان این کشور در تهران از برقراری ارتباطات فرهنگی و هنری بین دو کشور اظهار خوشحالی کرد و افزود: «امیدوارم برگزاری این برنامه، که نخستین پروژه مشترک فرهنگی بین فلاند و خانه هنرمندان ایران است موجب آن شود که در آینده روابط فرهنگی ما گسترش یافته و همه رشته‌های هنری را شامل شود».
 
«مجید سرسنگی» مدیرعامل خانه هنرمندان ایران نیز با ابراز خشنودی از نخستین گام ارتباط فرهنگی و هنری بین فلاند و جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گسترش این ارتباطات فرهنگی و هنری گفت: «دو کشور ایران و فلاند در کنار مناسبات خوب سیاسی، نیازمند تعمیق ارتباطات فرهنگی و هنری خود هستند».
 
«مجید سرسنگی» با ابراز امیدواری از برگزاری این نمایشگاه در خانه هنرمندان ایران گفت: «امیدوارم برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان فلاند بتواند موجب آشنایی هرچه بیشتر مردم و هنرمندان ایران با فرهنگ و هنر فلاند باشد».
 
نخستین نمایشگاه آثار هنری هنرمندان کشور فلاند از 23 بهمن تا اول اسفند سال جاری در نگارخانه استاد ممیز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
منوره شجاع الدینی
۱۵:۲۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۲
با سلام ابراز خوشنودی از این خبر جالب بنده مسافرتهای زیادی به کشور خوب و پیشرفته فنلاند داشته ام و دو فرزندم در انجا زندگی می کنند و دختر و دامادم که فنلاند و اصل هست در رشته گرافیک درس خوانده اند حتما در این نمایشگاه شرکت می کنم موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۳۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۲
خیلی خوبه حاضر به همکاری هستیم