مسابقات هندبال لیگ برتر بانوان روز گذشته در هفته هفتم پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابت‌های هندبال بانوان (سوپرلیگ) روز جمعه 8 آذر 3 دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های ثامن الحجج سبزوار ثامن الحجج تهران به همراه بام ایران موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

در ادامه گزارش آمده است، در این روز سبزوار پیشتاز این مسابقات در خانه خود موفق شد 20 بر 14 ذوب‌آهن را از پیش رو بردارد و تیم شهرداری سنندج نیز که در رتبه دوم مسابقات لیگ برتر بانوان قرار دارد 22 بر 31 به حریف تهرانی خود باخت و 2 امتیاز حساس را از دست داد و اما تیم شرکت بام در ردیف پنجم این رقابت‌ها قرار دارد رو در روی تیم شهید چمران ایستاد وبا نتیجه 22 بر15 صاحب نخستین برد خود شد.

گفتنی است، با انجام این دیدارها هفته هفتم به پایان رسید و تیم ثامن الحجج سبزوار با 7 بازی، 7برد، 14 امتیاز وتفاضل گل + 72 در جایگاه خود در صدر جدول قرارگرفت، شهرداری سنندج با 7بازی، 5برد و10 امتیاز وتفاضل گل 39+ در جایگاه دوم ایستاد ونماینده تهران با 7بازی، 3برد و 7 امتیاز و تفاضل گل+47 در رتبه سوم ایستاد.

لازم به ذکر است، هفته هفتم مسابقات هندبال بانوان "لیگ برتر" هر هفته با نام ویاد یک شهیده برگزار می شود واین هفته نیز با نام و خاطره شهده مطهره منصوری منزوی صورت گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، لیگ ، سبزوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار