مذاکره‌کننده ارشد تیم هسته‌ای کشورمان با بیان اینکه جامعه بین‌المللی به خبر حضور نماینده رژیم جعلی صهیونیستی اهمیت نداده است، گفت: در این رابطه موضع ما روشن است؛ هر کجا که نمایندگان این رژیم جعلی حضور داشته باشند، ما حاضر نمی‌شویم.

"سیدعباس عراقچی" مذاکره‌کننده ارشد تیم هسته‌ای کشورمان در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در مورد حضور نماینده رژیم جعلی صهیونیستی در مذاکرات ایران و 1+5 گفت: خبر شرکت این نماینده رژیم صهیونیستی را در هیچ از منابع ندیدیم و فکر می‌کنم که این خبر جعلی باشد.  
 
وی افزود: کسی نیز در دنیا به این خبر اهمیت نداده و در این رابطه موضع ما روشن است؛ هر کجا که نمایندگان این رژیم جعلی حضور داشته باشند، ما حاضر نمی‌شویم.  
 
مذاکره‌کننده ارشد تیم هسته‌ای در خصوص انتشار اخباری مبنی بر اعمال تحریم جدید بر چند شرکت ایرانی تصریح کرد: در واقع خبر مربوط به تحریم چند شرکت ایرانی ادامه و تمدید تحریم‌های پیشین است که باید گفت؛ خلاف توافقات اخیر ژنو نیست اما برخلاف روحیه توافق در روند مذاکرات است.  
 
عراقچی در مورد ادعای برخی رسانه‌های غربی مبنی بر به تعلیق درآمدن برنامه هسته‌ای ایران خاطرنشان کرد: این خبر صحت ندارد، فعالیت غنی‌سازی هم‌اکنون در ایران وجود دارد و این روند ادامه پیدا می‌کند و تعلیقی در آن نیست و فعالیت ما همچنان ادامه دارد، تنها بعد از اجرایی شدن توافق ژنو غنی‌سازی 20 درصد انجام نمی‌شود و غنی‌سازی زیر 5 درصد به روند خود ادامه می‌دهد.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۲
آقای ظریف باید فکر اینجای کار رو هم میکردنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۲
مرگ بر اسرائیل...
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۵۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۲
نمایندگان کشورمان هیچ وقت با نمایندگان رژیم غاصب و ظالم و جعلی و نژادپرست و ... روی یک میز نمی نشیند و مذاکره نمی کنند ایران عزیزمان همیشه سربلند و پیروز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
کشوری که خودش نه ان پی تی و نه هیچ معاهده ای را امضا نکرده بیاد برای ما تصمیم بگیره !!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی جهان بین
۰۹:۴۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
اصلا چه معنائی دارد که یک رژیم جعلی و بی هویت و تروریست و قاتل در مذاکرات باشد مگر او قیم ملتهاست و این رژیم پلید مطلقا رسمیت ندارد و تیم ایران هم نباید شرکت نماید که به منزله شناسائی ان رژیم کثیف پلید است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
تیم هسته ای نباید با حضور نماینده رژیم صهیونیستی در مذاکرات حاضر شود
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۹:۲۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۴۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
اسرایل جعلی و تروریست هست و خون برادران فلسطینی و لبنانی واکنون سوری را ریخته و می ریزد . این رژیم باید از کره زمین حذف شود.
آخرین اخبار