اگر شما هم جز افرادي هستيد كه به تكنولوژي و گجت هاي جديد كه وارد بازار مي شوند علاقه داريد حتما با اين حالت روحي دلزدگي سريع از دستگاهي كه مي خريد و افسوس براي تازه هاي بازار مواجه شديد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛مردم همیشه به دنبال در اختیار داشتن محصولات جدید هستند و به نظر می رسد که یکی از این محصولات، گوشی های تلفن همراه است که مردم بدنبال جدیدترین مدل های معرفی شده می گردند. این که محصول معرفی شده دارای چه پیشرفت هایی در بخش نرم افزاری، دوربین، صفحه نمایش و نوآوری هایی چون اسکنر اثرانگشت است برای مردم از اهمیت برخوردار دارد. اما اگر بهترين را هم بخرند باز زود دلسرد خواهند شد.



 O2 با انجام یک بررسی در  انگليس نشان داد که مردم به طور میانگین تنها حدود چهار ماه وقت نیاز دارند تا از تلفن همراه خود خسته شوند. در این بررسی حدود یک چهارم مردم تنها بعد از یک ماه از گوشی تلفن همراه خود خسته می شوند. یکی از نکات جالب دیگر این نظرسنجی این است که حدود دو سوم از مردم پذیرفته اند که آنها علاقمند به تعویض تلفن همراه خود هستند، حتی اگر این دستگاه بخوبی کار کند.






امتياز تحريريه دريچه فناوري اطلاعات:


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۰:۴۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
من یک گوشی سونی sp خریدم 2ماه بعد حالم بهم خورد(از گوشیم متنفر شدم)
Iran (Islamic Republic of)
زمان ب
۲۳:۲۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
خب بستگی داره به چه چشمی خریده باشی.
من خودم قبلنا گوشی های تقریبا گرون میخریدم ولی بعد یه مدت زده میشدم ولی الآن حدود 8-9 ماهی هست که نوکیا 110 دارم ولی وقت ور رفتن باهاش و ندارم اصلا فکر گوشی جدید خریدن به سرم نزده
Iran (Islamic Republic of)
حامد اهوازی
۲۰:۲۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
من یه گوشی galaxy s advance خریدم بعد از یه ماه ازش زده شدم . چه برسه به چهار ماه !
Iran (Islamic Republic of)
hassanam
۲۰:۱۶ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
نه عزيز من
ادم اكه عاقل باشه ، تا واقعا موبايلش ضعيف نباشه ازش خسته نميييييشه.
موافقا كيان ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۸:۱۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
اگه این جوریه پس چرا نوکیا0011تو ایران از چشم مردم نمی افته خودم دلیلش رو میگم:1مفت2سفت3به عنوان توپ فوتبال نیز استفاده می شود4اصلا خراب نمی شود5کل قاب این گوشی 2500تومان است
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۲۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
گگگگگگگگگگگگگگگل گفته زده تو برجک ایول کاملا درسته
آخرین اخبار