دبیر هیئت تکواندو استان قم از جدال برترین هوگوپوشان قمی با حریفان خود در پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، هاشم آقایی تصریح کرد: بعد از درخشش فوق العاده ای که تکواندوکاران شایسته قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو داشتند حالا نوبت پیکارهای قهرمانی کشور است که یک بار دیگر توانمندی و قابلیت های بالای تکواندو قم را نشان بدهیم.

وی ادامه داد: قم همواره جزو استان های موفق در تکواندو بوده چون ما سرمایه گذاری بر روی رده های سنی پایه را در اولویت قرار داده ایم و مربیان بادانش، با تجربه و دلسوز تکواندو قم نیز ما را در این زمینه صمیمانه یاری می کنند تا به اهداف خود برسیم.

دبیر هیئت تکواندو استان قم در بخش دیگری از صبحت های خود به چگونگی برگزاری، زمان و مکان انجام مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور اشاره کرد و عنوان داشت: رقابت های تکواندو رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور از روز سه شنبه هفته آینده یعنی دوازدهم آذر ماه برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: نوجوانان شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی کشور به مدت دو روز در تلاش برای کسب مدال های طلا، نقره و برنز در بخش پسران، به ميزباني خانه تكواندو تهران با یکدیگر پیکار می کنند، مسابقاتی که در آن قطعا شاهد درخشش تکواندوکاران قمی نیز خواهیم بود.

آقایی ابراز کرد: این بيست و چهارمين دوره پیکارهای قهرماني كشور در رده سنی نوجوانان بخش پسران محسوب می شود که طبق برنامه ریزی فدراسیون تکواندو در اين دوره از مسابقات، تكواندوكاران متولد یازدهم دی ماه سال 1374 تا دهم دی ماه سال 1377 می توانند اعلام آمادگی کرده و با يكديگر به رقابت بپردازند.

وی افزود: با اعلام كميته مسابقات فدراسيون تکواندو، زمان ورود تيم ها و وزن كشي تكواندوكاران اوزان فرد در بخش پسران روز دوشنبه يازدهم آذرماه و زمان برگزاري جلسه سرپرستان و قرعه كشي رقابت ها نيز عصر همان روز در محل خوابگاه تیم ها اعلام شده است.

دبیر هیئت تکواندو استان قم با بیان اینکه مسابقات اوزان فرد روز سه شنبه دوازدهم آذرماه در خانه تكواندو برگزار مي شود، اذعان کرد: همچنین روز سه شنبه دوازدهم آذر ماه زمان وزن كشي تكواندوكاران اوزان زوج در محل برگزاري مسابقات در نظر گرفته شده است و مسابقات اين اوزان نيز روز چهارشنبه سیزدهم آذرماه از ساعت هشت صبح در خانه تكواندو برگزار مي شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مهلت ثبت نام تيم ها در بخش پسران تا تاريخ ششم آذرماه اعلام شده است و در دوره از مسابقات هر تيم بايد حداكثر شامل 10 تكواندوكار، يك سرپرست، دو مربي باشد، افزود: تکواندوکاران قمی برای حضور موفق در این پیکارها هم اکنون در تمرینات آماده سازی به سر می برند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.