رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: راه پرش جمهوری اسلامی ایران در اقتصاد این است که نیروهای کاردار و با انرژی به بخش‌های مختلف کشور تزریق کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود در مراسم افتتاح پرو‍ژه طبقاتی صدر که قبل از ظهر امروز با حضور شهردار تهران، جانشین فرمانده کل سپاه، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا و تعدادی از نمایندگان و اعضای شورای شهر تهران برگزار شد گفت: راه پرش جمهوری اسلامی ایران در اقتصاد این است که نیروهای کاردار و با انرژی به بخش‌های مختلف کشور تزریق کند.
 
وی افزود: وضعیت فعلی نشان می‌دهد که مشکل کشور در بخش اجرایی کشور است.  
 
رئیس مجلس تصریح کرد: یکی از کارهای مهم برای سال آینده که باید در بودجه پیش بینی شود این است که باید برای حضور مردم در پروژه‌های عمرانی اقدامات لازم صورت بگیرد.
 
لاریجانی در بخشی از سخنان خود به گزارش اخیر رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: اعلام شد 400 هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام پروژه لازم است مگر ما در سال برای پروژه‌های عمرانی چه قدر بودجه اختصاص می‌دهیم مثلا حدود 20 هزار میلیارد تومان اگر با نرخ تورم حساب کنیم 40 الی 50 سال طول خواهد کشید تا این پروژه‌ها نهایی شود.  
 
لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نکته دیگری که در پروژه صدر وجود دارد این بود که این پروژه با تدبیر مهندسین ایرانی صورت گرفت.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار