نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه دسترسی به کجور باید به ‌صورت پروژه نیمه‌تمام دیده شود گفت: همه ما علاقه‌مند به محیط زیست هستیم و اجازه نمی‌دهیم به محیط زیست آسیبی وارد شود.

 

قاسم احمدی‌لاشکی امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: پروژه های نیمه‌کاره از صفر تا 80 درصد در حال احداث در کشور از سوی دولت به تناسب پیشرفت فیزیکی پروژه از 20 تا 100 درصد اعتبار به آن تعلق می‌گیرد.

وی درباره بروز برخی مشکلات و کندی روند اجرای پروژه‌های زیربنایی راه‌سازی در کمربندی نوشهر و محور نوشهر به رویان تصریح کرد: اشکال کار از حوزه اداره راه است چرا که قبل از اجرای هر پروژه‌ای مطالعات آن انجام می‌شود.

احمدی افزود: امروز بحث جان انسان‌ها در میان است و وقتی حوادث دلخراشی که عامل آن راه‌ها هستند رخ می‌دهد نشان از آن دارد که یک جای کار اشکال دارد و اداره راه باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی به زیرگذر کنار پل روگذر کشکسرا اشاره کرد و ابراز داشت: این نقطه نیاز به بهسازی و آسفالت همراه با نصب علائم راهنمایی دارد که باید انجام شود.

این مسئول با اشاره به اینکه راه دسترسی به کجور باید به‌صورت پروژه نیمه‌تمام دیده شود گفت: همه ما علاقه‌مند به محیط زیست هستیم و اجازه نمی‌دهیم به محیط زیست آسیبی وارد شود اما از طرفی نیز نباید کاری کرد که برای مردم نیز مشکلی ایجاد شود و باید به گونه‌ای عمل شود که این مسیر بهسازی و تعریض آن انجام شود./س

برچسب ها: تعریض ، راه ، دسترسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.