معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به آغاز به کار نهمین جشنواره حکمت مطهر تاکید کرد: این جشنواره در دو بخش اساتید و دانشجویان برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام قریشی معاون فرهنگی، سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ضمن اعلام آغاز به کار نهمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان سراسر کشور، گفت: ترویج افکار و اندیشه‌های استاد شهید مرتضی مطهری همواره از مطالبات امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و این جشنواره گامی در راستای تحقق آشنایی و انس بیشتر دانشگاهیان با شخصیت و آثار و افکار استاد شهید مرتضی مطهری است.

وی در ادامه افزود: علیرغم محدودیت‌های موجود جشنواره هشتم با بخش‌های متنوع‌ طراحی و نزدیک به 32 هزار نفر از دانشگاهیان در بخش‌های مختلف آن شرکت نموده و نزدیک به 400 نفر از برگزیدگان جوایز خود را دریافت نمودند.

وی افزود: جشنواره در دو بخش طراحی شده که بخش اساتید در رشته‌های نگارش کتاب، مقاله‌نویسی و بخش دانشجویی که در رشته‌های وبلاگ‌نویسی، پژوهش، پذیرای آثار دانشجویان است. همچنین مسابقات متعدد کتاب‌خوانی برای دانشجویان طراحی شده و کارکنان دستگاه‌های آموزش عالی نیز می‌توانند در بخش کتاب‌خوانی شرکت کنند.

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: با عنایت به لزوم انس دائمی دانشجویان با آثار استاد مطهری برنامه سیر طرح مطالعاتی کتاب‌های استاد شهید مطهری با عنوان«کتاب ماه مطهر» طراحی شده که هر ماه یکی از آثار استاد را معرفی و به مسابقه گذاشته می‌شود، تاکنون سه دوره از این طرح اجرا شده است.

وی در پایان افزود: سایت جشنواره به آدرس www.hekmatmotahar.com آماده ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان و نیز دریافت نقطه نظرات اندیشمندان، اساتید و دانشجویان   است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار