مردم کالیفرنیا برای چند درصد تخفیف در یک فروشگاه به طور کاملا وحشیانه با یکدیگر درگیر شده و با خشونت در صف‌های بلند و طولانی آن می‌ایستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از نیویورک تایمز در آستانه آغاز سال نو میلادی برگزاری عید پاک با شکرگزاری که یک تعطیلی ملی در آمریکا و کاناداست که در این روز به شکرانه برداشت محصولات جشنی برگزاری می‌کنند در آمریکا روز شکرگزاری در چهارمین پنج شنبه ماه نوامبر و در کانادا در دومین دوشنبه ماه اکتبر گرفته می‌شود.

به منظور برگزاری این جشن بسیاری از اهالی آناهایم، کالیفرنیا در صف‌های طولانی در انتظار باز شدن یکی از بزرگترین مراکز خرید زنجیره‌ای هستند که به واسته این روز بسیاری از کالا‌ها با تخفیف و قیمت های ویژه‌ای به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

بر اساس تصاویر گرفته شده از داخل یکی از این مراکز خرید در بسیاری از قسمت‌های فروش و عرضه کالا به دلیل ازدحام جمعیت، درگیری و خشونت ایجاد شده وبا دخالت پلیس پایان یافت.

147 میلیون آمریکایی که در آخر هفته به بازدید از این مراکز خرید در روز شکرگزاری آمده بودند. از میان آنان 33 میلیون نفر موفق به خرید اجناس با قیمتهای مناسب شده ‌اند.

تا پایان سال جاری انتظار می‌‌رودفروش کالاها در این فروشگاه با رشدی 1/4 درصدی نسبت به سال گذشته انجام شود. همچنین فروش دو ماه آخر سال جاری با رقمی برابر با 1/602 میلیارد دلار از این فروشگاه زنجیره‌ای انتظار می‌رود.

















انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار