عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بزرگراه طبقاتی صدر افتخار بزرگی بود که امروز افتتاح می شود اما اشکالات جزیی نظیر تکمیل دیوارهای صوتی همچنان وجود دارد که باید هرچه سریعتر تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محسن سر‌خو عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه مراسم افتتاحیه بزرگراه طبقاتی صدر و درجمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بزرگراه طبقاتی صدر اظهار داشت: بزرگراه طبقاتی صدر با فراز و نشیب های بسیاری روبرو بود که خوشبختانه امروز افتتاح خواهد شد و امیدواریم سختی ها‌یی که مردم در این مدت با آن روبرو بودند از این به بعد با افتتاح این پروژه آرامش بیشتری را تجربه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: بزرگراه طبقاتی صدر افتخار بزرگی است که امروز به بهره برداری خواهد رسید اما اشکالات جزیی همچنان باقی مانده است بویژه در بحث دیوارهای صوتی که امیدواریم با تکمیل هر چه سریعتر آن آرامش به مردم بازگردد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین امیدواریم تمهیداتی اتخاذ شود که طبقه بالای بزرگراه صدر نیز به سرعت درگیر ترافیک سنگین نشود و باید توجه داشت، آنچه تهران به آن نیاز دارند گسترش حمل و نقل عمومی بویژه مترو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار