امام جمعه موقت سمنان با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشور در ژنو، گفت: این موفقیت بزرگ، مسوولان کشور را از تحقق اقتصاد مقاومتی غافل نکند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، حجت الاسلام ˈمحمدباقر عبدوسˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان خاطرنشان کرد: باید برای کمک به روند تولید صنعتگران و توانمندسازی اقتصادی بخشهای مولد کشور در راه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی شود.
وی با اشاره به نظرات مقام معظم رهبری در باره اقتصاد مقاومتی افزود: اکنون برای اجرا شدن منویات رهبری در مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث و برنامه ریزی می شود.
وی نرمش قهرمانانه مطرح شده از سوی رهبری را عاملی برای استفاده از ظرفیت های جامعه عنوان و تصریح کرد: جوانان ما بدانند که دشمنان برغم سختگیری های خود در طول تاریخ انقلاب، بدلیل نرمش قهرمانانه و قدرت نمایی ایران پای میز مذاکره آمدند.
وی با بیان اینکه حمایت رهبری به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اسلامی شهامت و جسارت بخشید، تاکید کرد: نرمش قهرمانانه ایران در این مذاکرات باعث شد چهره واقعی آمریکا و صهیونیسم و قدرتهای دنیا مشخص شود.
وی اظهار داشت: موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای از حمایتهای رهبری و پشتیبانی های ملت است.
عبدوس افزود: غنی سازی تا پنج درصد مشکلات و نیازهای کشور را در حال حاضر برطرف و غنی سازی در حد بیشتر نیز تا سالها نیاز پزشکی کشور را مرتفع می کند.
وی ادامه داد: سالها قبل برای پیشبرد برنامه هسته ای به توقف غنی سازی اقدام کردیم اما اکنون قدرتهای بزرگ به حق غنی سازی ما در خاک ایران اسلامی تن داده اند که موفقیت محسوب می شود./ب
برچسب ها: مذاکرات ، ژنو ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.