تیم کشتی فرنگی استان خوزستان بالاتر از دیگر تیم های شرکت کننده موفق به کسب مقام قهرمانی نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور با شرکت فرنگی‌کاران استان‌های مختلف کشورمان به مدت 2 روز به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان قم برگزار شد و تیم‌ها و نفرات برتر خود را شناخت.

در این دوره از پیکارها که 366 فرنگی‌کار از 28 استان کشور در اوزان هشت‌گانه به میزبانی استان قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی این شهر رقابت کردند، فرنگی‌کاران خوزستانی بالاتر از دیگر رقبای خود با اقتدار بر سکوی نخست ایستادند و قهرمان شدند.

افراد برتر اوزان هشت‌گانه نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در شهر مقدس قم در حالی معرفی شدند که مدال‌های طلا بین کشتی‌گیران مازندران، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، تهران و لرستان تقسیم شد ولی به لطف مرغوبیت مدال‌ها تیم خوزستان به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

در رده‌بندی نهایی این دوره از پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور تیم منتخب کشتی فرنگی خوزستان با کسب مجموع 56 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و جام قهرمانی نخستین دوره این رقابت‌ها را بالای سر برد، ضمن اینکه تیم‌های کشتی فرنگی تهران با کسب 47 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داد و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

در رده‌بندی بخش تیمی فرنگی‌کاران تیم هیئت لرستان با کسب 41 امتیاز رتبه سوم را در اختیار گرفتند، تیم هیئت کشتی مازندران با کسب همین تعداد امتیاز به مقام چهارم دست یافت و تیم هیئت کشتی استان قم به عنوان میزبان نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور با کسب 33 امتیاز پنجم شد، ضمن اینکه تیم هیئت کشتی کرمانشاه با 30 امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور با رقابت 366 فرنگی کار از 28 استان کشور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی خاتمه یافت که استان‌های غایب این دوره از پیکارها خراسان جنوبی، زنجان، هرمزگان و یزد بودند.

در مراسم پایانی این دوره از مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان قم و همچنین پیشکسوتان و اعضای کمیته فنی مدال‌ها و جوایز فرنگی‌کاران برتر و کاپ تیم‌های نخست تا سوم اهدا شد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.