پیشکسوت استقلال گفت :نگاهی به افتخارات این تیم در آسیا دلیل جهانی بودن آن را ثابت می‌کند.

 

 

 


به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مدیر عامل باشگاه استقلال  اعلام کرد تیم گالکسی آمریکا از تیم استقلال ایران دعوت کرد تا برای انجام یک دیدار دوستانه به آمریکا سفر کند.

 فتح الله زاده با اعلام این خبر اظهار داشت : این دیدار تا قبل از پایان سال 92 انجام خواهد شد.در همین رابطه توافق شد کلیه هزینه‌ های سفر استقلال به آمریکا را یک اسپانسر پرداخت کند تا آبی‌ها برای رفتن به آمریکا هیچ هزینه‌ای متحمل نشوند.
 
 
در ادامه این گزارش علی جباری نیز اظهار داشت : استقلال همیشه توانایی برگزاری بازی‌های بزرگ را داشته است. استقلال یک تیم جهانی است و نگاهی به افتخارات این تیم در آسیا دلیل جهانی بودن آن را ثابت می‌کند. از این رو است که باشگاه‌های بزرگ دنیا به استقلال پیشنهاد بازی می‌دهند و البته نه با تیم پیشکسوتان خود بلکه، با تیم اصلی برابر استقلال به میدان می‌آیند.

 

 

 

 


 

 

 

 

 


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مدیر عامل باشگاه استقلال اعلام کرد تیم گالکسی آمریکا از تیم استقلال ایران دعوت کرد تا برای انجام یک دیدار دوستانه به آمریکا سفر کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مدیر عامل باشگاه استقلال اعلام کرد، تیم گالکسی آمریکا از تیم استقلال ایران دعوت کرد تا برای انجام یک دیدار دوستانه به آمریکا سفر کند. دکتر فتح الله زاده با اعلام این خبر اظهار داشت این دیدار تا قبل از پایان سال 92 انجام خواهد شد.در همین رابطه توافق شد کلیه هزینه‌ های سفر استقلال به آمریکا را یک اسپانسر پرداخت کند تا آبی‌ها برای رفتن به آمریکا هیچ هزینه‌ای متحمل نشوند.
 

برچسب ها: جباری ، امریکا ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۱۵:۰۶ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
برادر جباري عزيز اگه خوب فكر كني ميفهمي كه در كل يك تيم خوب به ايران اومد كه اونم بايرن مونيخ بوده كه با پرسپوليس بازي كرد.پس خواهشن از روي احساسات بچه گانه حرف نزنيين. مثل مرد صحبت كنيد.شما تو مساحبه هاتون هميشه كري خواني داري.واسه مردي مثل شما بده.شخصيت خودتو حفظ كن.مثل پروين كه هيچ وقت راجع به استقلال صحبت نميكنه.
Iran (Islamic Republic of)
رند
۰۴:۳۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
تیم اصلی رو که دینامو کیف نشون داد !!!!!!!!!!!
آخرین اخبار