ستارگان میلان با ابراز رضایت از سفر به ایران و تشکر از باشگاه و هواداران پرسپولیس ایران را ترک کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه  خبرنگاران ، باشگاه پرسپولیس ستارگان میلان ساعت 6 صبح امروز هتل آزادی را ترک کرده و عازم فرودگاه امام خمینی شدند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده ستارگان میلان در جایگاه CIP مستقر شده و دقایقی به استراحت پرداختند و مسئولان باشگاه پرسپولیس امورات خروجی و تشریفات قانونی آنها را انجام دادند.

در این میان بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس هدایایی را به اعضای تیم ستارگان میلان اهدا کرد که با تشکر و تقدیر آنها همراه بود.

پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان در گفتگو با بهروز منتقمی مهمان نوازی ایرانیان ، برنامه ریزی باشگاه پرسپولیس و همچنین فوتبال دوستان ایرانی تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد از این سفر خاطره بسیار خوبی خواهد داشت.

مالدینی و اعضای تیم ستارگان پرسپولیس به هنگام خروج بار دیگر از بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس تقدیر و تشکر کرده و از وی درخواست کردند مراتب تشکر خود از فوتبال دوستان ایرانی را اعلام نمایند.

امیر جیرودی رئیس دفتر مدیرعامل و حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس نیز گفتگو هایی با ستارگان میلان داشتند و اعضای تیم میلان در گفتگو با آنها نیز از سفر به تهران و همچنین اقدامات انجام شده ابراز رضایت می کردند.

برچسب ها: میلان ، ستارگان ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار