بخشدار رودهن گفت: موفقیت امروز در خارج از مرزهای ایران برابر ابرقدرت های دنیا پای میز مذاکره وخروج پیروزمندانه از این میدان رامدیون خون شهدا و استقامت مردم ولایت مدار ایران اسلامی هستیم.

 

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مسائل هسته ایران گفت: مسائل هسته ایران درنشست دیپلماتیک دولت مردان ایران در مذاکره 1+5و نشست ژنو یک موفقیت بزرگ برای ایران اسلامی بود .

وی در ادامه این مطلب موفقیت مذاکرات ژنو را بخاطرمدیون خون شهدا واستقامت ملت ولایت مدار دانست و تصریح کرد :در یادواره شهدا اعلام کردیم که موفقیت امروز در خارج از مرزهای ایران در برابر ابرقدرت های دنیا پای میز مذاکره و پیروز از این میدان بیرون آمدن رامدیون خون شهدا و استقامت مردم ولایت مدار ایران اسلامی در طول 34 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی بوده است.

بخشدار رودهن با اشاره به این موضوع که جمعیت پرشور در یادواره شهدا نشانه حمایت مردم شهید پرور ایران از مقام معظم رهبری است اضافه کرد : بازهم جمعیت پر شور در یادواره شهدا حمایت خود را از مقام معظم رهبری اعلام کردندوثابت کردند هنوز هم با گذشت سالها از دوران دفاع مقدس در راه شهدا قدم بر می داریم .

طاهرخانی در خاتمه اظهارداشت :قشر جوان با حضور در یادواره شهدا به عنوان نسل چهارم دنبال اثبات این موضوع بودند که پیشگام تر از جوانان نسل اول انقلاب در پاسداری از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند./س


برچسب ها: مذاکرات ، زنو ، خون شهدا ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.