مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از برگزاری سمینار آموزشی خودباوری و عزت نفس در مدارس این منطقه خبر داد.

محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری سمینار آموزشی خودباوری و عزت نفس در مدارس منطقه 18 در دستور کار اداره اجتماعی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان در مدارس محلات منطقه 18 با موضوع‌های خودباوری و عزت نفس در دست اجراست.
 
محمدنژاد با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح دانش‌آموزان تحت نظارت کارشناسان مجرب اجتماعی با موضوع‌هایی پیرامون نحوه ایجاد، حفظ و عوامل موثر در شناخت بهتر فلسفه وجودی خودباوری و عزت نفس در مواقع مختلف  زندگی آشنا می‌شوند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری سمینار آموزشی خودباوری و عزت نفس در مدارس دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در مدارس منطقه 18 از جمله آموزشگاه شهید وجدانی پاک در شهرک گلدسته از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمدنژاد در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی فرزندپروری در مساجد منطقه 18، انجام معاینات رایگان پزشکی، ارائه مشاوره‌ها و سنجش میزان فشار خون و قند خون از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.