مدير اداره بازيافت شهرداري منطقه 12، از برگزاري همايش بزرگ بازيافت در مدارس اين منطقه خبر داد.

عليرضا محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاري همايش بزرگ بازيافت در مدارس منطقه 12 در دستور كار اداره بازيافت شهرداري اين منطقه قرار دارد.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور ارتقاي سطح آگاهي و آشنايي دانش‌آموزان با نحوه تفكيك مواد بازيافت از مبدا و پسماندهاي خشك و تر در دست اجراست.

محمد نژاد با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: در اين طرح دانش آموزان تحت نظارت كارشناسان مجرب اداره بازيافت شهرداري منظقه 12 با چگونگي تفكيك مواد بازيافت از مبدا و پسماندهاي خشك و تر، استفاده از مواد دور ريختني و بازگشت اين مواد در چرخه توليد و محصولات بازيافتي آشنا مي‌شوند.

وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: برگزاري جلسات پرسش و پاسخ با حضور كارشناسان اداره بازيافت شهرداري منطقه 12، توزيع اقلام آموزش بازيافت، بروشورهاي آموزشي بازيافت، پكيج آموزشي و فرهنگي به دانش آموزان از اقدامات اجرايي اين طرح است.
 
محمد نژاد در پايان با اشاره به اقدامات ديگر اداره بازيافت شهرداري منطقه 12 افزود: برگزاري تشكل‌هاي دانش آموزي در مدارس منطقه 12، دوره‌هاي آموزشي بازيافت، توزيع كيسه‌هاي آبي بازيافت و تفكيك پسماندهاي خشك و تر در مدارس منطقه از اقدامات ديگر اداره بازيافت شهرداري منظقه 12 است.

انتهاي پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار