معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19از برگزاری سمینار آموزشی راهکارهای حفظ محیط زیست درمحلات این منطقه خبر داد.

زنوری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، برگزاری سمینار آموزشی راهکارهای حفظ محیط زیست در در محلات منطقه 19 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان با موضوع‌های مختلف حفظ محیط زیست، راه‌های پیشگیری از آلاینده‌های زیست محیطی در دست اجرا است.
 
زنوری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه19، اداره محیط زیست منطقه و سراهای محلات 13 گانه منطقه مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: آشنایی شهروندان با موضوع‌های پیرامون مبارزه با جانواران مضر شهری در سطح شهر، راه‌های کمتر آلوده شدن محیط زیست، راه‌های کاهش زباله و بازیافت پسماندها، انواع آلودگی‌هی زیست محیطی، روش‌های استفاده از بهینه انرژی تحت نظارت کارشناسان مجرب محیط زیست از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
زنوری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19 افزود: آموزش چهره به چهره شهروندان در سراهای محله، مساجد و مدارس منطقه 19، برگزاری دوره‌های آموزشی مبارزه به جانوران مضر شهری، پیشگیری از آلاینده‌های زیست محیطی، نحوه تفکیک پسماندهای خشک و تر، کاهش زباله و آشنای با راه‌های مصرف بهینه انرژی در محلات 13 گانه منطقه از اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار