مدیر عامل بانک شهر با اشاره به اهمیت کسب رضایت از سوی شهروندان گفت : پرداختن به پروژه‌های عمرانی شهری در اولویت امور این بانک قرار داشته و حتی این خدمات را در اختیار شهرداری‌هایی که سهام‌دار بانک نیستند نیز قرار می‌دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مهندس مظفری با بیان این مطلب گفت :  از طریق تعامل بیشتر با مجموعه شهرداری‌ها به دنبال کسب رضایت شهروندان به عنوان اولویت اول هستیم.
 
مدیرعامل بانک شهر افزود :  به طور طبیعی تمامی فعالیت‌هایی که یک بانک باید انجام دهد در بانک شهر هم صورت می‌گیرد و در عین حال موضوع پرداختن به پروژه‌های عمرانی شهری در اولویت امور این بانک قرار داشته و حتی این خدمات را در اختیار شهرداری‌هایی که سهام‌دار بانک نیستند نیز قرار می‌دهیم.
 
مظفری خاطرنشان کرد : بنا داریم حوزه خدمات قابل ارایه از سوی بانک را گسترش داده و تصویر گسترده‌ای از تعامل بیشتری با مجموعه شهرداری‌ها به نمایش بگذاریم .
 
وی تصریح کرد :  در این مسیر در تلاش هستیم با ارایه خدمات نوین بانکداری، بانک شهر به واسطه بین شهرداری و شهروندان در عرصه مبادلات مالی تبدیل شود تا بهره‌برداری از این امور برای شهروندان تسهیل شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: توجه ، پروژه ، الویت ، بانک شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار