منابع موثق روز پنجشنبه اعلام کردند یکی از اعضای جنبش فتح طرفدار "محمود عباس"، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در نوار غزه به مجازات سنگین حبس محکوم شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل ازخبرگزاری فرانسه؛  این منابع اعلام کردند دادگاه نظامی نوار غزه که کنترل آن را جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، در دست دارد، این مسئول فتح را به حبس محکوم کرد.

صبحیه جمعه، وکیل زکی السکنی، یکی از مسئولان محلی فتح در بیانیه ای اعلام کرد « چند روز پیش دادگاه نظامی غزه زکی السکنی را به 15 سال حبس محکوم کرده است ».
جمعه با اشاره به این مطلب که السکنی پیش از این نیز پنج سال را در زندان سپری کرده است، تصریح کرد « مادر السکنی از دادگاه درخواست کرده بود مجازات به همان مدتی که السکنی در زندان سپری کرده است، کاهش یابد ».

دیوان عالی نظامی غزه نیز در بیانیه ای که فقط با حروف اول نام و نام خانوادگی السکنی از وی نام برده بود، اعلام کرد « متهم بیست و یکم نوامبر سال 2013 به دلیل مجموعه ای از اتهامات به 35 سال حبس محکوم شده است. این منبع به اتهامات السکنی اشاره ای نکرده بود.
 این منابع اعلام کردند درباره اختلاف مدت مجازات حبس السکنی دسترسی به هیچ منبعی مسیر نشد تا در این باره توضیحاتی بیشتری درخواست شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار