پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) از بین جوانان مؤمن، متعهد و کارآمد مرد از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه، معاینات پزشکی و …) استخدام می‌نماید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ رئيس پليس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا با اشاره به اينکه پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات امروز پليسی اجتماعی و هوشمند است، از جذب نيروهای متخصص در اين پليس خبر داد.
سردار کمال هاديان فر ضمن بيان اين خبر اظهار کرد: از آنجا که جرايم سايبری هر روز ابعاد جديدی به خود می گيرد، پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات به عنوان پليسی مغز افزاری، هوشمند و مهندس پرور، بر اساس سال های قبل اقدام به جذب نخبگان و نيروهای متخصص در فضای مجازی می کند.



رييس پليس فتای ناجا با بيان اينکه هم اکنون ايران در رتبه های برتر جهانی در حوزه کشف جرايم سايبری قرار دارد، تصريح کرد: با توجه به اين موضوع بهره گيری از کارشناسان به روز در اين پليس ضروری تر می شود.

وي با تاکيد بر اينکه فضای رشد و پيشرفت برای تمامی کارشناسان حوزه آی تی و فن آوری اطلاعات در پليس فتا فراهم است، گفت: با توجه به اين موضوع فراخوانی برای جذب کارشناسان در سايت www.cyberpolice.ir منتشر شده است که علاقه مندان به خدمت در اين پليس می توانند با پر کردن فرم در مراحل استخدامی اين نيرو قرار گيرند.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار