اردوهای تدارکاتی به منظور آماده سازی بانوان و آقایان کبدی کار ایرانی از 15 آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  کبدی یکی از قدیمی ترین رشته های ورزشی است که قدمت  آن در ایران به هزاران سال قبل باز می گردد.
 
 نحوه عملکرد کبدی کاران و کسب عناوین پرافتخار قهرمانی و  نایب قهرمانی از سوی آنان نشان داده است که ایرانیان در این زمینه از استعداد بالایی برخوردار بوده و می توانند از این پس نیز باعث درخشش  نام ایران شوند.
 
ورزش کبدی که بیشتر در آسیا، خصوصا آسیای شرقی مطرح است این روزها علاوه بر لیگ ها داخلی مسابقات آسیایی را نیز پیش رو دارد که در آن تیم هایی از کشورهای مختلف حضور خواهند داشت.
 
به همین دلیل فدراسیون کبدی ایران یک سری اردوها و بازی های تدارکاتی را برای آماده سازی بهتر بازیکنان ترتیب داده است که در ادامه این گزارش از تاریخ و محل برگزاری این اردوها مطلع خواهیم شد.
 
لازم به ذکر است که بانوان کبدی کار برای اولین بار اجازه ی ورود به بازی های کبدی ساحلی را کسب کرده اند.
 
گفتنی است: مسابقات آسیایی در دو سطح کبدی استاندارد و کبدی ساحلی برگزار خواهد شد که کشور تایلند میزبان کبدی کاران ساحلی و کره جنوبی میزبان مسابقات کبدی استاندارد است.
 
برنامه ی اردوهای تدارکاتی تیم ملی کبدی ساحلی آقایان برای اعزام به تایلند به این شرح است: اردوها از تاریخ 15 آذر ماه امسال شروع شده و تا 30 خرداد سال بعد  ادامه خواهد یافت.
 
این اردوها در دوره های 10 تا 15 روزه و در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، مازندران، کیش ،بندرعباس، بوشهر و خرمشهر برگزار  خواهد شد.
 
اردوهای بانوان نیز از 15 آذر ماه امسال آغاز و تا 30 خرداد سال بعد به طول خواهد انجامید این اردوها علاوه بر اینکه در تهران، گرگان، کیش برگزار خواهد شد  یک اردو نیز  خارج از ایران و در سریلانکا ؟ خواهند داشت که از 15 اردیبهشت سال بعد تا 25 اردیبهشت  به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است: علاوه بر بازی های کبدی ساحلی مسابقات آسیایی کبدی استاندارد نیز در کره جنوبی برگزار خواهد شد که اردوهای آماده سازی برای شرکت در آن مسابقات به این شرح است: اردوی آقایان از 15 آذر ماه امسال  مانند سایر اردوها برگزار  خواهد شد و تا شهریور ماه سال آینده طول خواهد کشید که در شهرهای تبریز، تهران، گرگان، مشهد، اصفهان، کیش برگزار خواهد شد که علاوه بر اردوهای داخلی، یک اردوی خارجی از  خانه در هندوستان خواهند داشت.
 
 18  نفر از آقایان کبدی کار 15 فروردین  سال آینده به  هندوستان  اعزام خواهند شد که این اردو به مدت 10 روز و تا 25 فروردین سال  آینده طول خواهد کشید.
 
 اردوهای بانوان نیز مانند آقایان از 5 آذر امسال شروع شده و تا شهریور سال آینده ادامه خواهد داشت که در شهرهای تهران، گرگان، کیش و اصفهان برگزار خواهد شد.
 
همچنین در هندوستان نیز یک اردو خواهند داشت که 15 فروردین به مدت 10 روز به کشور هندوستان یکی از مدعیان قهرمانی اعزام خواهند شد.


برچسب ها: کبدی ، تایلند ، کره جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار