معاون حمل و نقل ترافيک شهرداري منطقه 18، از احداث جايگاه اتوبوسراني در ميدان باقري اين منطقه خبر داد.

سالمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: اجراي طرح احداث جايگاه اتوبوسراني در حاشيه ميدان باقري واقع در منطقه 18 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافيک شهرداري اين منطقه قرار دارد.
 
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح  به منظور سهولت تردد شهروندان و رفاه حال آنها و صرفه‌جويي در زمان و سرويس‌دهي مناسب اتوبوسراني منطقه 18 به شهروندان در دست اجرا است.
 
سالمي با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: با توجه به اينکه خط 8هزار و 312 (سيصد و دوازده) ناوگان اتوبوسراني حوزه‌ي حمل و نقل عمومي منطقه 18 و خط يافت‌آباد و پايانه آزادي يکي از پرتردد ترين خطوط است جايگاه اتوبوسراني در حاشيه ميدان باقري احداث مي‌شود.
 
وي با اشاره به اقدامات اجرايي معاونت حمل ونقل ترافيک شهرداري منطقه 18 گفت: بهسازي عرشه و تامين سيستم روشنايي تعداد 26 سرپناه اتوبوس در معابر با استفاده از پروژکتورهاي ‌SMD، داراي قابليت کاهش مصرف برق و محفظه ضد سرقت از اقدامات اجرايي معاونت حمل و نقل ترافيک شهرداري منطقه 18 است.
 
سالمي در پايان با اشاره به اقدامات ديگر شهرداري منطقه 18 افزود: احداث جايگاه عرضه کارت بليت الکترونيکي در ميادين منطقه 18 از جمله ميدان شهيد باقري، اصلاح هندسي در معابر اصلي منطقه، خط‌ کشي محور در معابر و محلات منطقه از اقدامات ديگر شهرداري منطقه 18 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار