نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر روز شنبه وزیر کشور به استان کرمانشاه برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار گفت: امیدواریم از مناطق زلزله این استان هم بازدید کنند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فتح اله حسینی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص توجه مسوولان کشور به وضعیت زلزله زدگان غرب استان کرمانشاه تذکر آیین نامه ای داده و از وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران خواسته به این مناطق سفر کنند.

وی
افزود : با توجه به اینکه وزیر کشور روز شنبه آینده به استان کرمانشاه سفر می کند، از ایشان قول مساعد گرفته ام در صورت نبود محدودیت زمانی به مناطق زلزله زده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب سفر کند تا از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مردم این مناطق قرار گیرد.

حسینی اظهار کرد: البته اگر این سفر بدلایلی از جمله کمبود وقت وزیر کشور صورت نگرفت براساس تذکر شفاهی که در مجلس به مسوولان مرتبط از جمله سازمان مدیریت بحران داده ام، رفع مشکلات مردم این مناطق را از طریق کانال مربوطه پیگیری می کنم.

وی با اشاره به آماده باش کامل دستگاه های عضو ستادهای مدیریت بحران در این سه شهرستان فوق یادآور شد: از اوایل هفته آینده، بررسی های لازم برای برآورد میزان خسارت های وارد شده به منازل مسکونی مردم و تاسیسات این شهرستان ها از سوی متولیان امر آغاز می شود.

از روز جمعه یکم آذر تاکنون حدود 300 زمین لرزه بزرگ و کوچک شهرستان های مرزی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در استان کرمانشاه را به لرزه در آورده که خوشبختانه این حوادث تاکنون خسارت جانی نداشته است. /س

برچسب ها: کرمانشاه ، مجلس ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.