پل بزرگ کارون 4 به عنوان بزرگترین پل زیر قوسی کشور با استفاده از 20 دستگاه تریلر 40 تنی مورد آزمایش فنی و بارگذاری قرار گرفت و تاییدیه مشاور را دریافت کرد.

عملیات تست و بارگذاری پل بزرگ کارون4 بر اساس دفترچه بارگذاری ارائه شده از سوی گروه EPC  انجام شد و تأییدیه مشاور هراز راه را دریافت کرد.
به گفته رامین شیروی مجری طرح خرسان 3، مراحل تست و عملیات بارگذاری این پل به واسطه قرار گرفتن 20 دستگاه تریلر 40 تنی ابتدا بر روی یک سمت و سپس بر روی سمت دیگر پل انجام شده و در نهایت نیز بخش میانی آن با عبور 40 دستگاه تریلر با حداکثر ظرفیت حمل بار مورد بارگذاری و تست کلی قرار گرفت.
مجری این طرح گفت: تمامی مراحل طراحی و ساخت این پل از سوی متخصصان داخلی و دانش ایرانی انجام شده است و در این خصوص می توان آن را یک سازه ماندگار مبتنی بر مهندسی ارزش در صنعت پل سازی کشور دانست.
این پل سه هزار و 875 تنی که بر روی دریاچه کارون4 و به عنوان مسیر جایگزین شهرکرد- ایذه در استان چهارمحال و بختیاری احداث شده، به دلیل برخورداری از طول عرشه 378 متری، طول دهانه300  متری و ارتفاع 62 متری از سطح دریاچه سد، عنوان بزرگترین پل زیر قوسی کشور را از آن خود کرده است./س
برچسب ها: پل ، کارون ، مراحل ، نهایی ، تست ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.