شهردار ناحیه پنج منطقه 16 از اقدامات واحد ساماندهی ناحیه در رسیدگی به امور کیوسک ها خبر داد.

کشاورز افشار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری  از ایجاد آلودگی بصری در سطح شهر و حفظ زیبایی منظر شهری این اداره با مشارکت گشت ساماندهی مرکز اقدام به رسیدگی به امور کیوسک ها نمود.
 
وی تصریح کرد: در پی بازدیدهای واحد ساماندهی این اداره با همکاری اکیپ گشت شرکت ساماندهی  مشاغل شهر در اقدامی ضربتی در راستای اهداف این شرکت و حفظ زیبایی منظر شهری وضعیت امور داخلی کیوسک ها و همچنین داخلی کیسوسکها و همچنین شستشوی کیوسک ها، جمع آوری تبلیغات اعم از پوستر، عکس و تابلو تبلیغاتی از روی بدنه، رفع سد معبر، عدم فروش مواد دخانی، جمع آوری سایبانهای تبلیغاتی و ضایعات از بام کیوسک های سطح ناحیه مبارزه با گران فروشی و... نمود.
 
کشاورز افشار در ادامه عنوان کرد: هدف از اقدامات فوق در راستای رضایت شهروندان و همچنین فرهنگ سازی در زمینه نظافت و جلوگیری از ایجاد آلودگی بصری در سطح شهر است.
 
وی در پایان  در خصوص اقدامات واحد فضای سبز در طی 6 ماه دوم سال جاری خاطر نشان کرد: واحد فضای سبز این ناحیه در راستای حفظ زیبایی و طراوت فضای سبز اقدام به کاشت درختچه و نهال در بلوار دستواره، خیابان فلاحتی، چمن زنی در بدنه آزادگان و بلوار دستواره، کند و کوب در خیابان های سرلک، بابایی بوستان رجایی و بازیافت نموده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار