اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه ۱۲، از برگزاری گشت‌های آدینه در اماکن تاریخی تهران قدیم خبر داد.

محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح گشت‌های آدینه در اماکن تاریخی محدوده منطقه ۱۲ در دستور کار اداره بافت تاریخی شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با فرهنگ، آداب و روسوم و آیین نیاکان و مردم قدیم، معماری ایرانی، مشاغل و نحوه زندگی مردم قدیم در دست اجرا است. 

محمدی با اشاره به نحوهٔ اجرای این طرح گفت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲، اداره فرهنگی منطقه و اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه ۱۲ همکاری و مشارکت دارند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری گشت‌های آدینه و روزهای تعطیل در اماکن تاریخی واقع در منطقه ۱۲ ویژه شهروندان با حضور کار‌شناسان مجرب اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه ۱۲، بازدید از اماکن تاریخ، مذهبی و فرهنگی واقع درا ین منطقه از اقدامات اجرایی این طرح است. 

محمدی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر بافت تاریخی شهرداری منطقه ۱۲ افزود: برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره عکس اماکن تاریخی پایتخت روز شنبه ۹ آذرماه سال ۹۲ در خانه عکاسان منطقه ۱۲ از اقدامات دیگر بافت تاریخی شهرداری این منطقه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار