رییس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری گفت: نگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عملکرد دانشگاه پیام نور مثبت بوده است.

حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی در خصوص رد کلیات طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، افزود: این درخواست با امضای تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هیات رئیسه تقدیم شده بود.
وی گفت: پس از گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص مخالفت با این مسئله، اصل تحقیق و تفحص در جلسه علنی مجلس به رای گذاشته شد که با اکثریت رای مخالف نمایندگان رد شد.
شیخ الاسلامی گفت: دانشگاه پیام نور در کشور با اقبال و توجه مردم مواجه شده به طوری که هم اکنون یک میلیون دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.
وی اظهار داشت: فرایند آموزش این دانشگاه الکترونیکی و خدمات در حال ارائه نیز براساس سلیقه های مختلف به صورت نیمه حضوری، حضوری، خودخوان و رفع اشکال در حال اجراست.
وی توسعه مقطع کارشناسی و همچنین افزایش سطح هیات علمی در این دانشگاه ازدیگر فعالیت ها در سه سال گذشته بوده است.
وی گفت: مهمترین بحث هایی که طرح تحقیق و تفحص از این دانشگاه را باعث شد دراین زمینه بود که چرا در این دانشگاه رشته های فنی و مهندسی ارائه می شود و باید این رشته ها از این دانشگاه جمع شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.