تهیه‌کننده فیلم سینمایی "عملیات مهد کودک" گفت: علاقه‌مندی من به کودکان به قدری است که دوست داشتم 16 کودک داشته باشم.

رویا شریف، تهیه‌کننده فیلم سینمایی " عملیات مهد کودک" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به علاقه‌ام به کودکان درگیری پدر و مادرها در زندگی روزمره خود و غفلت از علاقه‌مندی‌های کودکان و نیازهای معنوی آنها تصمیم به ساخت فیلمی در رابطه با  کودکان گرفتم و باید بگویم که علاقه‌ام به کودکان به قدری است  که دوست دارم حدود 16 کودک برای خودم داشته باشم.
 
وی افزود: یکی از سکانس‌های بسیار جالب این فیلم رفتن کودکی با کمک فرشته فانتزی به محل کار پدرش در استودیو هنگام  ضبط است و در آنجا به پدرش می‌گوید که من پدر می‌خواهم و همین سکانس باعث توجه من به این فیلم شد.
 
شریف عنوان کرد: با وجود گذشت تنها 4 روز از اکران "عملیات مهد کودک" اما به فروش خوبی دست یافته و در صورت بازگشت سرمایه‌ام دوباره اقدام به سرمایه‌گذاری در سینمای کودک خواهم کرد زیرا در این سال‌ها سینمای کودک بسیار ضعیف بوده است.
 
وی با اشاره به لزوم وجود جلوه‌های ویژه بصری در فیلم‌های ژانر کودک عنوان کرد:  هیچ فیلم کودکی در صورت نداشتن جلوه‌های ویژه بصری قابل رقابت با فیلم‌های روز دنیا نیست که البته این کار نیازمند سرمایه بالایی است.
 
 این تهیه کننده بیان کرد: من هم در اروپا و هم در ایران کار کرده ام و تفاوت های کار در هر دو مکان را می دانم برعکس کشورهای اروپایی کار در کشور ما به همدلی زیادی انجام می‌شود اما روند مجوزگیری و بروکراسی اداری بسیار دشوار است و در این کار نیز شاهد  همدلی و دلسوزی بسیار خوب همه عوامل گروه برای  پیشبرد کار بودم.
 
شریف ادامه داد: "عملیات مهد کودک" نیاز چندانی به تبلیغات میدانی ندارند و همان رضایت مردم و کودکان از آن و تبلیغات دهان به دهان آن‌ها برای این پروژه کافی است.
 
وی خاطر نشان کرد: برای این کار به خودم نمره  بالایی می‌دهم و امیدوارم سرمایه‌ام برای ساخت فیلم دیگرم در ژانر کودک باز گردد.

انتهای پیام/ص
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار