قرار است، واترپلوئیست‌های جوان ملی‌پوش کشورمان در قالب یک تیم در مسابقات لیگ برتر امسال حاضر شوند.

وحید رضایی سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: چندین باشگاه برای حمایت مالی از این تیم پیشنهاد داده‌اند و تا پیش از شروع مسابقات به طور دقیق تکلیف نام تیم‌ هم مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: ما تمریناتمان را از روز شنبه به طور مرتب آغاز کرده‌ایم. بازیکنان به خاطر شرایط تحصیلی و شروع فصل مدارس از تمرین مدتی است که دور هستند،‌رسیدن به هماهنگی مطلوب نیاز به گذر زمان دارد.

وی یادآور شد: با توجه به آنکه کمتر از پنج روز از شروع تمرینات مجدد این تیم می‌گذرد هنوز آنها به آمادگی قطعی و مطلوب نرسیده‌اند. البته وضعیت دیگر تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر واترپلو هم کما بیش شبیه تیم ماست.

سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان در ادامه یادآور شد: بزرگتری مشکل واترپلوئیست‌های این رده سنی مرخصی تحصیلی است، چون نمی‌شود چند ماه برای این که در لیگ حاضر شویم از مدارس  شهرهای مختلف برای واترپلویستها مرخصی تحصیلی بگیریم.

وی گفت: بحث مشکل تحصیلی ورزشکاران حرفه‌ای یک بحث کلان است که مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش آن را حل کنند چون یک ورزشکار در رده سنی جوانان 2 را بیشتر ندارد یا باید درس را رها کند یا ورزش را .

رضایی تصریح کرد: اگر بخواهیم در چنین شرایطی تمرینات را به طور غیر متمرکز هم برگزار کنیم کیفیت کار تیم از نظر فنی به طور کامل افت خواهد کرد.

وی گفت: در حال حاضر حدود 50 درصد از ترکیب تیم ما را بازیکنان شهرستانی جوان تشکل می دهند ایجاد شرایط لازم برای انجام تمرینات متمرکز کارسختی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: رضایی ، واترپلو ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار