سرهنگ زاهدیان عنوان کرد؛

تعطيلي 18 مرکز تبليغ کالا در رسانه هاي بيگانه/آگهی آرایشگاه‌های زنانه در ماهواره

رئيس پليس امنيت اخلاقي با اشاره به اينکه براساس قوانين ايران، تبليغ کالا در رسانه هاي بيگانه ممنوع است، گفت: در اين راستا 18 آرايشگاه و شرکت حمايت کننده، تعطيل شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ محمدمسعود زاهديان، با اشاره به حضور پليس امنيت اخلاقي در شهرهاي جديد، اظهار داشت: اين پليس در تشکيلات مصوب ناجا، داراي ساختار است و در هر نقطه اي از کشور که رده انتظامي جديدي راه اندازي شود، پليس امنيت اخلاقي نيز فعال خواهد شد.
 
به گفته وي برخورد با شبکه هاي فساد، مشروبات الکلي، برخورد با افکار التقاطي، فرقه اي و شيطان پرستي، برخورد با نصابان و فروشندگان تجهيزات ماهواره اي و ... از جمله مأموريت هاي اين پليس در شهرک هاي اقماري است.
 
اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه پليس امنيت اخلاقي در شهرک هاي اقماري مراکز استان ها و شهرستان ها راه اندازي شده است، گفت: در حال حاضر در مناطقي که مسکن هاي مهر ايجاد شده و همچنين در شهرهاي جديد پرند و پرديس رده انتظامي و به موازات آن رده پليس امنيت اخلاقي مشغول به خدمت شده اند.  
 
تعطيلي 18 مرکز تبليغ کالا در رسانه هاي بيگانه
 
زاهديان در ادامه با اشاره به اينکه تبليغات در رسانه هاي بيگانه، ممنوع است، اذعان داشت: براساس قوانين جمهوري اسلامي ايران، هر فرد در شبکه هاي ماهواره اي که از خارج کشور حمايت مي شوند، اقدام به پخش تبليغات کند، تحت پيگرد قانوني قرار گرفته و آگهي هاي آنان قطع مي شود.
 
وي افزود: در اين راستا، اخيرا، با شبکه اي از آرايشگران که محصولات خود را در يکي از شبکه هاي خارجي تبليغ مي کردند، برخورد و همزمان چندين آرايشگاه زنانه که اقدام به آگهي و پخش برنامه هاي آموزشي در شبکه هاي ماهواره اي کرده بودند، در تهران و تعدادي از شهرستان ها تعطيل شدند و جواز کسب اين افراد لغو شد و به مراکز ذي ربط نيز، معرفي شدند.

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا اظهار داشت: در راستاي برخورد با شبکه اي از آرايشگران متخلف، 15 آرايشگاه و 3 شرکت حمايت کننده تعطيل شدند، همچنين در مجموع، 25 نفر در تهران و تعدادي از شهرستان ها، دستگير شدند.
 
زاهديان با اشاره به اينکه پخش آگهي در شبکه هاي ماهواره اي ممنوع است، تاکيد کرد: کالاهاي تبليغ شده در اين شبکه ها بدون استاندارد، بي کيفيت و داراي عوارض سوء بهداشتي است؛ مبلغان اينگونه محصولات از طريق سوداگري اقدام به قاچاق کالاها مي کنند، پس لازم است مردم به اين موضوعات حساس باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.