سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: همیشه بازی های فولاد و سپاهان بازی خوب و دیدنی بوده است و برای کسب سه امتیاز به پیشواز سپاهان خواهیم رفت.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما در نیم فصل اول خیلی خوب بازی کرد و اکنون برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی باشیم باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی بیان کرد: برای کسب سه امتیاز از هوادارانمان می‌خواهیم تا به ورزشگاه بیایند و از تیم خودشان حمایت کنند. بازی ای که تماشاچی نداشته باشد مثل خورشت بی نمک است.

وی اظهار داشت: این دو تیم هر گاه مقابل هم قرار گرفته‌اند بازی خوبی ارائه دادند و تماشاچی پسند بود و ما هم برای اینکه اختلاف کم خودمان را با تیم صدرنشین حفظ کنیم و اگر بخواهیم در کورس قهرمانی بمانیم به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم.

وی در رابطه با تیم سپاهان گفت: سپاهان همیشه تیم خوبی بوده و از مهره‌های خوبی استفاده می‌ کند و قابل احترام است.

وی خاطرنشان کرد: اردوی خوبی در کیش داشتیم و توانستیم نقاط ضعف خودمان را رفع کنیم و بازیکنان ما از شرایط روحی خوبی برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: برای بازی مقابل استقلال مصدومی نداریم.

ابن قاسم در پایان به بازیکنانی که جذب کرده‌اند اشاره کرد و گفت: بازیکن خارجی که فصل قبل بازیکن خودمان بود و در نیم فصل به کویت رفته بود را به تیم برگرداندیم. با زیکنان ایرانی غلامرضا رضایی، سوشا مکانی و سعید سالارزاده را برای نیم فصل دوم  جذب کردیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابن قاسم ، فولاد ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار