ورود سه شرکت در بازار پايه؛

عرضه 19.87 درصد سهام پتروشيمي دهدشت در بازار "فرابورس"

سازمان خصوصی‌سازی درنظر دارد 19.87 درصد از سهام شرکت پتروشیمی دهدشت را بابت رد دیون به قیمت پایه هر سهم 3435 ریال عرضه کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سازمان خصوصی‌سازی درنظر دارد 19.87 درصد از سهام شرکت پتروشیمی دهدشت را بابت رد دیون به قیمت پایه هر سهم 3435 ریال عرضه کند.

 بهنام محسنی رئیس اداره عملیات بازار فرابورس ایران ادامه داد: بزودي شاهد عرضه بلوکی سه شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت، سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال و بازرگانی و صنعتی آینده‌سازان بهشت پارس در بازار پایه فرابورس خواهیم بود .


 وي ادامه داد:تعداد 154 میلیون و 392 هزار و 60 سهم از سهام پتروشیمی دهدشت قرار است روز چهارشنبه 20 آذرماه به صورت نقد یا نقد و اقساط به صورت 20درصد نقد و مابقی اقساط 5 ساله با نرخ 15 درصد، عرضه ‌شود و مهلت پرداخت حصه نقدی و ارایه فرم خارج از پایاپای حداکثر 20 روز کاری سازمان خصوصی‌سازی از تاریخ انجام معامله اعلام شده است.
 
رئیس اداره عملیات بازار فرابورس همچنین با اعلام اینکه تعداد 10میلیون سهم از سهام شرکت سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال روز یکشنبه 10 آذرماه عرضه می‌شود، یادآور شد: این تعداد سهم معادل 8.2 درصد از سهام این شرکت است که توسط شرکت صنعتی بازرگانی رهروان توسعه عصر به قیمت پایه هر سهم 1390 ریال به طور یکجا و به صورت نقد مطابق با رویه جاری تسویه پایاپای (3+T) برای فروش ارایه شده است.
 
وی با اشاره به سومین شرکتی که به زودی عرضه بلوکی خواهد داشت نیز گفت: یکی از سهامداران عمده شرکت بازرگانی و صنعتی آینده سازان بهشت پارس، 17 درصد از سهام این شرکت معادل 71 میلیون و 31 هزار و 270 سهم را به صورت یکجا و شرایطی عرضه می‌کند.
 
به گفته محسنی قیمت پایه هر سهم شرکت بازرگانی و صنعتی آینده سازان بهشت پارس 5500 ریال اعلام شده و قرار است روز دوشنبه 25 آذرماه عرضه شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، فرابورس ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر سپهری خدایی
۱۷:۵۹ ۰۷ تير ۱۳۹۳
با سلام خدمت شما اگه امکان دارد خبرهای جدید مربوط به پتروشیمی دهدشت را برایم ارسال کنید متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
دباغچی
۱۳:۵۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
با سلام وخسته نباشی دوسال است که شرکت شروع کرده به سود دهی ولی هیچ سودی به حساب من واریز نشده
آخرین اخبار