معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير گفت: زبان ديپلماسي و طراحي هدفمند رکني مهم در توافق ژنو بود که تيم مذاکره کننده ايران به خوبي از عهده آن برآمد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛  مصطفي آزاد بخت افزود: اين در حاليست که در بيشتر مواقع با زبان ديپلماسي مي توان اهداف انقلاب را در دنيا با زبان منطق مطرح و از حقوق خويش دفاع کرد.
وي تاکيد کرد: ضمن حفظ هوشياري و محور قرار دادن هدايت هاي مقام معظم رهبري، بايد با دقت و هوشياري اوضاع را رصد کنيم، چراکه جبهه هاي مقابل نظام جمهوري اسلامي با عملکرد خودشان، همچنان از ديدگاه ما مضنون هستند.
آزاد بخت خاطرنشان کرد: اميدواريم طرف مقابل توافق هسته اي، عاقلانه برخورد کرده و از ادامه ظلم بر مردم ايران منصرف شوند.
وي بيان داشت: براي رسيدن به اين هدف بزرگ، محور و ديدگاه بايد ديدگاه مقام معظم رهبري باشد و دوستداران نظام و انقلاب، وحدت و يکپارچگي را حفظ کرده و با تندروي آب بر آسياب دشمن نريزند.
وي با تقدير از تلاش ها و زحمات شبانه روزي تيم مذاکره کننده، ابراز اميدواري کرد: اين توافق راهي براي رفع ظلم مضاعف کشورهاي استکباري، صهيونيستي و ارتجاعي باشد که به ناحق تحريم هاي غيرقانوني و غير انساني را بر ملت ايران تحميل کردند.
فرماندار ويژه ملاير تصريح کرد: توافق ژنو همچنين مي تواند مسير دسترسي ايران را به حقوق عقب افتاده خود هموار کرده و زمينه تحقق حماسه اقتصادي را محقق کند.
آزاد بخت با تاکيد بر اينکه مقام معظم رهبري در تمام دوره هاي مذاکرات اشرافيت کامل داشته و هدايت هاي راهبردي خود را اعلام کردند، گفت: رهبري به بهترين شکل ممکن از حقوق ملت ايران دفاع کردند و دولت ها نيز اين سياست ها را به خوبي پيش بردند.
وي ادامه داد: در اين دور از مذاکرات نيز، با توجه به عملکرد قدرت هاي غربي همزمان با هدايت هاي صورت گرفته، بد بيني ها به حق نظام را يادآوري و به بهترين شکل از تيم مذاکره کننده پشتيباني کردند.
وي تصريح کرد: در همين رابطه، مقام معظم رهبري تاکيد کردند کسي نبايد تيم مذاکره کننده را سازشگر بداند، اينها فرزندان انقلاب هستند و مسووليت اين سربازان در عرصه جهاني بسيار سخت و دشوار است.
آزاد بخت همچنين بيان داشت: نظام اسلامي ايران داراي چارچوبي مشخص و تشکيلاتي منسجم است که اساس و محور آن ولايت فقيه است./س
برچسب ها: دیپلماسی ، ژنو ، توافق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.