رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دستاوردهای عظیم علمی و تحقیقاتی کشور محصول توسعه و گسترش فرهنگ بسیجی در این کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مسعود گنجی دیروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: ما با حضور مستمر در سنگر علم، تحقیق و پژوهش دشمنان و زیاده‌خواهان این نظام را بدنام کردیم و با تکیه بر تفکر بسیجی و روحیه عاشورایی توانستیم انقلاب اسلامی را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی مشهور و نام آوازه کنیم.

وی گفت: بسیج به دنبال ورود به عرصه‌های جدید و تلاش در ایجاد اثربخشی و شور و هیجان در حوزه‌های مختلف است که ورود این مجموعه به عرصه‌های علمی و فناوری‌های جدید سبب شده تا ما امروز در سطح جهانی و بین‌المللی درخشش واقعی داشته باشیم.

گنجی خاطر نشان کرد:‌ حضور دانشجویان بسیجی با پشتکار و پشتوانه قوی می‌تواند در برداشتن قدم‌های مؤثر تأثیرگذار باشد به طوریکه تاکید مقام معظم رهبری نیز بر تمرکز حرکت کشور در مسیر علم و تقویت اقتصاد مولد است که می‌تواند ایران اسلامی را از هرگونه آسیب‌پذیری در امان نگه دارد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هجمه‌های دشمنان در مسائل فرهنگی را بسیار خطرناک و دارای ابعاد پیچیده توصیف کرد و افزود: بعد از پایان جنگ دشمنان که از حمله مستقیم ناامید شده بودند به یک جنگ نرم و روانی پیچیده روی آوردند که بهتر آن است با هوشیاری و بصیرت در صحنه حاضر بوده و اجازه ندهیم استکبار جهانی بر تفکر اسلامی و ارزشی ما غلبه کند.

گنجی در ادامه گفت: نقش بسیج از مقوله‌هایی بوده که احترام، عزت و استحکام کشور را رقم زده است/س.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.