"بشار جعفري": شوراي امنيت از سياسي کاري در زمينه مبارزه با تروريسم پرهيز کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیون دولتی سوریه؛ این شبکه  لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد "بشار جعفری" نماینده دایم سوریه در سازمان ملل متحد در سخنانی در این نهاد بین المللی گفت شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون ده ها قطعنامه درباره مبارزه با تروریسم صادر کرده است و ما از این سازمان می خواهیم از سیاسی کاری در زمینه مبارزه با تروریسم پرهیز کند.

 بشار جعفری تاکید کرد: دمشق از زمان شروع بحران نزدیک به 259 نامه درباره نفوذ تروریست ها در اراضی خود به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد و نیز شورای امنیت ارسال کرده است اما یک پاسخ هم دریافت نکرده است.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل بیان کرد: ما حدود 259 نامه به همراه فهرستی از اسامی تروریست هایی که به سوریه نفوذ کرده اند به همراه اسناد شخصی آنها به دبیر کل سازمان ملل و ریاست دوره ای شورای امنیت ارسال کرده ایم که هنوز منتظر پاسخ آنها هستیم.

جعفری اعلام کرد: هیئت سوریه در سازمان ملل روز گذشته نسخه ای از همه این نامه ها به کمیته مبارزه با تروریسم سازمان ملل تحویل داده است و تلاش شده است که توجه آنها به این موضوع جلب شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار