استاندارتهران گفت: فرمانداران باید با موضوع ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان پردیس و حتی دماوند وموضوعی نگران کننده و بحث تجاوز یه حقوق مردم برخورد کنند.

 

سید حسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:فرمانداران شهرستانهای استان تهران به هیچ جناح و گروهی وابسته نیستندهر کس در استانداری با خروج از این مسیربا تذکر و اخطار و خداحافظی از سوی استاندار مواجه می شودزیرا در امورات کشوری تعارف معنا ندارد .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی اولویت مهم برنامه ریزی استانداری است تصریح کرد:هدف خدمت گذاری به مردم است و در این راستا توسعه اقتصادی از مباحث و اولویت های مهم در برنامه ریزی استانداری است و فرمانداران باید با تمام توان و اعمال برنامه ریزی درست و مدون در جهت پیشبرد اهداف دولت در این بخش فعالیت کنند .

هاشمی در خاتمه با تاکید بر اینکه فرمانداران باید با موضوع ساخت و ساز غیرمجازبرخورد کنند اظهارداشت :فرمانداران باید با موضوع ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان پردیس و حتی دماوند وموضوعی نگران کننده و بحث تجاوز یه حقوق مردم به عنوان مقوله ای با ممنوعیت در سیاسیت های دولت و حمایت از منابع طبیعی به عنوان میراثی برای نسل های آینده به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تکرار این پدیده مخرب برخوردی جدی و قاطع داشته باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.