رقابت‌های لیگ برتر ووشو با حضور 10 تیم از پنجشنبه 7 آذر در محل آکادمی ووشو آغاز می‌شود.

احمد خمیس‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابت‌های هفتمین دوره لیگ برتر ووشو در بخش آقایان با حضور 10 تیم از روز پنجشنبه  7 آذر در محل آکادمی ووشو در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون ووشو  افزود: تیم‌ها در گروه پنج‌تایی با هم به رقابت می‌پردازند که تیم‌های هیئت خوزستان، پارس جنوبی، هیئت آذربایجان‌شرقی، رنگ فیروزه شیراز و خراسان رضوی در گروه یک قرار دارند و تیمهای تاکسیرانی آمل، دانشگاه آزاد، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه سیستان و بلوچستان، پرشین و بعثت کرمانشاه در گروه دو قرار دارند.

وی ادامه داد: رقابت‌های هفته اول هفتمین لیگ برتر ووشو صبح پنجشنبه برگزار می‌شود که تیم هیئت خوزستان پارس جنوبی و تیم هیئت آذربایجان‌شرقی با رنگ فیروزه شیراز مبارزه می کند و تیم‌های بعثت کرمانشاه به مصاف دانشگاه آزاد می رود و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه سیستان و بلوچستان مقابل پرشین مبارزه خواهد کرد.

وی افزود: در هفته دوم لیگ برتر نیز تیم رنگ فیروزه‌ای شیراز با پارس جنوبی، تیم فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با تاکسیرانی آمل، بهترین تیم‌های لیگ برترسال گذشته پرشین ودانشگاه آزاد نیز باهم به رقابت می‌پردازند.

*** تیم خراسان رضوی با بازی باخت

خمیس آبادی گفت: به دلیل این‌که تیم ووشو خراسان جنوبی نتوانست به موقع ثبت نام اینترنتی کند و براساس قانون در نخستین دیدار خود که بازنده اعلام شد.

خمیس آبادی افزود: طبق قرعه کشی تیم خراسان جنوبی در هفته اول به استراحت خورد و هفته دوم با تیم آذربایجان شرقی بازی داشت که به دلیل اینکه به موقع ثبت نام نکرد بازنده این دیدار اعلام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار