مهمترین عناوین خبری در حوزه دفاعی و امنیتی را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری در حوزه دفاعی و امنیتی را در گزارش زیر بخوانید.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تحقق ارتش 20میلیونی که امروز شاهد آن هستیم تضمین کننده منافع و مصالح ملی و نیرویی عظیم به منظور حراست از آرمان های انقلاب اسلامی است.


فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه دستیابی به فناوری رادار عصر نیازمندی در عرصه دریا بود گفت: روز شنبه بزرگترین ناو آموزشی کشور در بندرعباس و روز یکشنبه ناو موشک انداز نیزه و چند بالگرد مین روب و ضد سطحی در بوشهر رونمایی خواهند شد.


رئیس کمیته برنامه ریزی علوم و معارف دفاع مقدس وزارت علوم گفت: مشکل اصلی دشمنان، عدم درک قدرت فرهنگی و توانمندی علمی و سابقه تمدن ایران اسلامی است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بالاخره روزی میدان آزمون و آزمایش ما برای آزادی سرزمین‌های اسلامی از دست غاصبان فرا خواهد رسید گفت: همه ما عزم رسیدن به آزادی بیت‌المقدس را داریم که همت جوانان امروز است و باید جامه عمل بپوشد.


رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور بیش از 5هزار بسیجی ناحیه مالک اشتر از گردان‌های عاشورا، امام حسین‌(ع) و حضرت زهرا(س) آغاز شد.


همرزم شهيد تهراني مقدم گفت: شهید تهرانی مقدم چه در دوران انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و پس از آن نمونه کامل یک بسیجی بود.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خانم‌الانبیاء با صدور پیامی، فرا رسیدن روز بسیج را تبریک گفت.


فرمانده کل ارتش گفت: اگر فکر و روحیه بسیجی در نیروی دریایی راهبردی نبود، فعالیت‌های شایسته پرسنل این نیرو در پهنه آبهای بین المللی صورت نمی‌گرفت و این افتخارات پی در پی حاصل نمی‌شد.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: قدرت دریایی ایران اسلامی یکی از مولفه های قدرت ملی است و در این میان نقش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت و منافع ملی بسیار مهم و ستودنی است.

 
500 مهد قرآنی بسیج صبح امروز با حضور سردار نقدي در سازمان بسيج دانشجويي به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.


فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به اینکه آنچه در ژنو گذشت به نفع ملت ایران تمام شد، گفت: امیدواریم همانطور که رهبر معظم انقلاب پیام دادند دولت‌مردان ما با روحیه ضداستکباری در مقابل زورگویان ایستادگی کنند و حاصل آن سربلندی و پیروزی برای ملت ماست.
با حکم سرلشکر جعفری سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه شد


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با حفظ سمت، به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه منصوب شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
سید جلال
۰۶:۳۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
رژیم اشغالگر قدس رفتنی است
آخرین اخبار