فرماندار گچساران امنیت را ضامن بقا، پایداری و سلامت هرجامعه ای ذکر کرد و گفت: بدون امنیت بالا بودن شاخص های اقتصادی هیچ ارزشی ندارد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج محمد شفیعی در جلسه کمیسون امنیت اجتماعی گچساران افزود: مردم با فعالیت در ستادهای امر به معروف و نهی از منکر و ستادهای پیشگیری از جرم این شهرستان می توانند در رشد و توسعه امنیت اجتماعی مسوولان متولی را یاری کنند.
وی آسیب های اجتماعی در سطح جامعه و گسترش اعتیاد در بین جوانان و نوجوانان را از ترفندهای دشمنان در ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی ذکر کرد.
فرماندار گچساران گفت: متولیان امر باید در ارتقای سطح دانش و آگاهی های انتظامی و اجتماعی جوانان و نوجوانان بیش از پیش تلاش کنند.
شفیعی ابراز کرد: همکاری و همراهی مطلوب و موثر تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی و تعاملات بین بخشی آنان موجب فراهم شدن بسترهای لازم برای برقراری امنیت و آرامش اجتماعی در جامعه می شود.
وی تصریح کرد: حرکت های خوب ساماندهی شده ای در ستادهای امر به معروف و نهی از منکر مردمی و اداری این شهرستان در حال انجام است.
وی هدف از تشکیل کمیسیون امنیت در شهرستان صنعتی گچساران را بررسی موانع ارتقای امنیت اجتماعی در سطح منطقه در حوزه های مختلف، تدوین سیاست های کلان در قالب اسناد بالادستی و بررسی گزارش های مردمی در مورد امنیت اجتماعی ذکر کرد.
فرماندار گچساران افزود: مشکلات و معضلات اجتماعی ریشه در مسایل فرهنگی و اجتماعی دارد و به همین دلیل باید از طریق ساز وکارهای مربوطه در حوزه های مختلف مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرند.
در این جلسه مقررگردید مهمترین مسایل و آسیب های اجتماعی شهرستان دریک نظرسنجی از سوی ادارات جمع آوری شده و بر اساس اولویت در جلسات آتی کمیسیون مورد بحث کارشناسی قرار گیرد./س

برچسب ها: امنیت ، شاخص ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.