خستگی را خسته می کند و امید را درفراسوی تمامی سختی ها زنده می کند وقتی با 70 درصد جانبازی به عنوان کشاورز موفق بخش کشاورزی و تولید کهگیلویه وبویراحمد کارآفرینی می کند.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج،ایرج رهبر که در عملیات بدریک پایش قطع و یک دستش نیز براثر برخورد خمپاره توانایی اش را از دست داده است،با وجود از دست دادن بخشی زیادی از سلامتی خود اما الگوی یک اراده موفق برای می توانیم است.
این جانباز بسیجی جنگ تحمیلی که تجربه 16 ماه از صحنه های جنگ را در کارنامه پرافتخار خود دارد می گوید:بسیجی باید همیشه فعال باشد و دراین شرایط باید همه باهم جهادی کشورمان را بسازیم.
این جانباز درحالی که بسیاری از گوهرسلامتی خود را در راه ایثار برای دفاع از وطن تقدیم عزت هموطنان خودکرده است ،اینک با داشتن این همه رنج از دست دادن یک پا و یک دست خود کارآفرینی نان آور برای کسانی است که در سلامت کامل بسر می برند.
ایجاد مجتمع پرورش گاوهای شیری و پرواری با 50 راس و اشتغالزایی چهار نفر،تبدیل شش هکتار زمین سنگلاخی به باغی زیبای زیتون،گردو،آلو و پسته با اشتغالزایی پنج نفر و راه اندازی یک مرکزتهیه آرد برای کشاورزان با اشتغالزایی یک نفر از عمده فعالیت های این یادگار دوران دفاع مقدس است.
این جانبار الگوی ایثار،کار و تلاش می گوید: اگر با همت، تلاش و بکارگیری اراده بسیجی برای شکوفایی کشورمان تلاش کنیم روز به روز موفق تر و سربلند تر خواهیم بود.
رهبر ازاهالی بخش 30هزار نفری دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه واقع در290کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد است./س
برچسب ها: کشاورزی ، جانباز ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.