توسعه فعالیت‌های علمی کاردرمانی و ارائه خدمات کاردرمانی امروزه گروه‌های مختلف در شهرهای مختلف را تحت حمایت قرار داده و بهره‌گیری از تخصص کاردرمانگرها نیازمند این است که دست‌اندرکاران "نظام سلامت" جایگاه کاردرمانی را ببینند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ سید علی حسینی ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی در اولین روز از هجدهمین کنگره کاردرمانی ایران که در دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی برگزار شد افزود: انجمن علمی کاردمانی ایران با تلاش و برنامه‌ریزی همه ساله در جهت ارتقا رشته کاردرمانی و به منظور ارائه خدمات هر چند بیشتر و بهتر به جامعه گام برمی‌دارد و خوشبختانه در این کنگره شاهد فعالیت ارزنده متخصصان این عرصه بودیم که گواه آن ارسال بیش از سیصد و پنجاه مقاله تخصصی با کیفیت مطلوب برای دبیرخانه کنگره است.
 
توسعه فعالیت‌های کاردرمانی نباید در تهران متمرکز شود
 
دبیر هجدهمین کنگره کاردرمانی ایران کاردرمانی در افتتاحیه این کنگره اذعان داشت: توسعه فعالیت‌های کاردرمانی نباید در تهران متمرکز شود و باید با همکاری و هماهنگی و به منظور ارائه خدمات کاردرمانی به اقصی نقاط کشور در صدر توسعه رشته کاردانی و همچنین توسعه فعالیت‌های علمی این رشته بود.

عضو هیئت علمی گروه آموزشی کاردرمانی در دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی در خصوص تغییر ظرفیت رشته کاردرمانی گفت: هیچ تغییری در ظرفیت پذیرش در رشته کاردرمانی نداریم و برخی از دانشگاه‌های بین‌المللی در جهت اهداف کلان وزارت بهداشت و براساس سهمیه مجاز قادر به تغییر ظرفیت رشته کاردانی خواهد بود.
 
وی در پایان ضمن تشکر از فعالیت ارزنده علمی متخصصان کاردرمانی انجمن علمی کاردرمانی افزود: امیدواریم با حمایت متولیان  در عرصه بهداشت و درمان و همت متخصصان در رشته کاردرمانی و توسعه این رشته در اقصی نقاط کشور شاهد ارائه خدمات ارزنده به هموطنان باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار