عضو کانون دانشگاهیان با بيان اينکه دانشجوی ستاره‌دار می‌تواند محیط را با شرایطی که خود دچار آن بوده مواجه کند، گفت: آخرین راهکار برای دانشجویان ستاره‌دار اخراج از دانشگاه است که به تشخیص دستگاه‌های نظارتی و امنیتی صورت مي‌گيرد.

هاشم داداش‌پور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه سیستم آموزش عالی با توجه به اقدامات دانشجویان ستاره‌دار و با همکاری دستگاه قضایی آن‌ها را به محرومیت اجتماعی و تحصیلی دچار می‌کند، اظهار داشت: کسانی که مشکلات حاد اخلاقی دارند از آن‌ها با عنوان دانشجوی ستاره‌دار یاد ‌مي‌شود که با توجه به مشکل ایجاد شده توسط آن‌ها در جلوی نام این دانشجویان ستاره می‌گذارند و آنان را از دانشجویان با شرایط عادی جدا می‌کنند.
 
وی با بيان اينکه بحث دانشجوی ستاره‌دار از زمان وزارت مصطفی معین مطرح شد، گفت: تعداد دانشجویان ستاره‌دار بسیار محدود است و درصد بسیار ناچیزی از دانشجویان را به خود اختصاص مي‌دهد.
 
داداشپور اضافه کرد: ستاره‌دار بودن ویژگی منفی برای يک دانشجو محسوب مي‌شود و لذا بايد مواظب بود که اين عنوان را به راحتي به هر دانشجويي نسبت نداد.
 
عضو کانون دانشگاهیان با تاکید بر اینکه دانشجوی ستاره‌دار از یکسری حقوق دانشجويي خود محروم می‌شود، ابراز داشت: اينها دانشجویان متخلف و دارای مشکلات خاص هستند که از جمله آن می‌توان به مسائل امنیتی اين دانشجویان اشاره کرد.
 
داداش‌پور با بیان اینکه دانشجوی ستاره‌دار می‌تواند محیط را با شرایطی که خود دچار آن بوده مواجه کند، خاطرنشان کرد: آخرین راهکار برای دانشجویان ستاره‌دار اخراج از دانشگاه است که به تشخیص دستگاه‌های نظارتی و امنیتی بستگی دارد که رسیدگی به پرونده این دانشجویان را برعهده داشته و در چارچوب قوانین درباره دانشجویان ستاره‌دار تصمیم می‌گیرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار