چرخ گوشت ها در دو نوع دستی و برقی موجود بوده و سایزهای متفاوتی دارند که بسته به این سایزها میزان گوشت وارد شده به دستگاه و ضخامت آن کم و زیاد می شود.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران،از چرخ گوشت می توانید برای ریز کردن، چرخ کردن، خرد کردن و مخلوط کردن انواع مواد خام و پخته استفاده کنید. همپنین می توانید انواع غذاها، کیک ها، شیرینی ها و سوسیس های خانگی را هم با آن آماده نمایید. بنابراین با خرید چرخ گوشت نه تنها پول خود را پس انداز کرده اید، بلکه چون می توانید میزان چربی و کیفیت مواد چرخ کردنی را نیز خود معین نمایید، غذاهای سالم تر و تازه تری را هم میل می کنید. البته به شرطی که بخواهید از دستگاه خود به دفعات استفاده کرده و آن را مانند بعضی آشپزخانه ها به یک وسیله تزیینی تبدیل نکنید!

چرخ گوشت ها در دو نوع دستی و برقی موجود بوده و سایزهای متفاوتی دارند که بسته به این سایزها میزان گوشت وارد شده به دستگاه و ضخامت آن کم و زیاد می شود. اگر قصد خرید چرخ گوشت دستی را دارید حتماً قبل از خرید، دسته آن را امتحان کنید و ببینید که آیا قدرت لازم برای چرخاندن و استفاده از آن را دارید یا خیر.

از آنجا که در چرخ گوشت قطعات متنوعی بر روی هم سوار می شوند، توجه داشته باشید دستگاهی را انتخاب کنیدکه قطعات آن به راحتی جدا شود تا هم شست و شوی راحت تری داشته باشید و هم به آسانی بتوانید آن ها را مجدداٌ روی یکدیگر سوار کنید. انواع فلزی چرخ گوشت ها نسبت به انواع پلاستیکی آن ها بهداشتی تر بوده و بیشتر توصیه می شوند. قبل از اولین استفاده از دستگاه خود حتماً آن را به خوبی تمیز نمایید و تمام قطعاتی که با گوشت در تماس است را کامل بشویید. این نکته بسیار مهم است چرا که احتمال دارد روغن و یا تکه فلزهای کارخانه داخل قطعات به جا مانده باشد. هرگز موادی را که در دفترچه راهنما اجازه چرخ کردن آن ها داده نشده است با دستگاه خود چرخ ننمایید چرا که باعث کند شدن تیغه دستگاه می شود. در پایان، هنگام استفاده از این دستگاه دقت زیادی به خرج داده و برای جلوگیری از خطرات غیر قابل جبران آن، حتماٌ چرخ گوشت را از دسترس کودکان خود دور نگه دارید

برچسب ها: خرید ، چرخ ، گوشت ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار