مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: کلیات طرح مالکیت صنعتی ثبت اختراعات تصویب شد ، "ظریف" خروج نیروهای خارجی از افغانستان را زمینه‌ساز برقراری آرامش و امنیت دانست ،‌فناوری "رادار عصر" هم در ساحل و هم در شناورها قابل استفاده است/ رونمایی از بزرگترین ناو آموزشی و موشک‌انداز "نیزه" و.. است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

فتوای رهبر معظم انقلاب عامل اصلی اعتمادسازی در مسیر توافق/ اگر بخواهیم ظرف یک ساعت به غنی‌سازی 20 درصد دست می‌یابیم + صوت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/6/1783727_595.jpg

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که در متن توافق بر صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران تاکید شده است، گفت: پیشنهاد ما در این بخش این بود که در این موضوع به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن استفاده از سلاح هسته‌ای استناد شود و از آن جا که ایران تا به حال بارها براین موضوع تاکید کرده و این تاکید نیز در بالاترین سطوح نظام رخ داده عبارت تاکید مجدد در متن برای این اعتمادسازی آمده است.

نباید "حیات و ممات کشور" را به این توافق گره زد/ پشت‌پرده ترورها، توطئه ایجاد تفرقه مذهبی میان مسلمانان است
 رئیس قوه قضاييه با تأکید بر اینکه نباید "حیات و ممات کشور" را به این توافق گره زد، گفت: البته مشخص است تحریم‌ها، فی‌الجمله آثاری نسبت به وضع اقتصادی کشور داشت و امید است که توافق‌ها وضع را بهتر کند.

فناوری "رادار عصر" هم در ساحل و هم در شناورها قابل استفاده است/ رونمایی از بزرگترین ناو آموزشی و موشک‌انداز "نیزه"

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه دستیابی به فناوری رادار عصر نیازمندی در عرصه دریا بود گفت: روز شنبه بزرگترین ناو آموزشی کشور در بندرعباس و روز یکشنبه ناو موشک انداز نیزه و چند بالگرد مین روب و ضد سطحی در بوشهر رونمایی خواهند شد.

دکتر روحانی:‌ دیدگاه‌های ایران و ترکیه در خصوص کمک به آوارگان سوریه مشترک است

 رییس‌جمهور دیدگاه های ایران و ترکیه در خصوص وضعیت کنونی سوریه را در برخی زمینه‌ها بخصوص کمک به آوارگان این کشور، مشترک ارزیابی کرد و گفت: هر دو کشور پیرامون متوقف‌شدن جنگ داخلی، بازگشت آوارگان، برقراری امنیت، اخراج تروریست‌ها و روند حل و فصل صلح‌آمیز مشکلات سوریه اشتراک نظر دارند.

ضرورت بهر‌ه‌گيري از پتانسيل پيشکسوتان جهت آشنايي نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وظیفه ما بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل پیشکسوتان دفاع مقدس به منظور آشنایی نسل جوان با فرهنگ آن دوران ارزشمند است.

"ظریف" خروج نیروهای خارجی از افغانستان را زمینه‌ساز برقراری آرامش و امنیت دانست

 وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در دیدار با وزیر امورخارجه افغانستان ضمن ابراز امیدواری به حل مشکلات افغانستان در پرتو تحولات سال 2014 در افغانستان، خروج نیروهای خارجی را زمینه‌ساز برقراری آرامش و امنیت بیشتر، از بین رفتن زمینه‌های افراط گرایی و پیشرفت و رفاه مردم افغانستان دانست .

کلیات طرح مالکیت صنعتی ثبت اختراعات تصویب شد
ما موافقت نمایندگان یک فوریت مالکیت صنعتی ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علایم تجاری تصویب شد.

گرانی‌ها کمر مردم را شکسته است

 نماینده مردم اسدآباد گفت: در ایامی که مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد می داد وی می‌گفت نمی‌گذارد هیچ کالایی گران شود ولی اکنون گرانی‌ها کمر مردم را شکسته است.

خسارت حادثه سیلاب دشتستان پرداخت نشده است
 نماینده مردم دشتستان گفت: خسارت حادثه سیلاب مردم شهرستان دشتستان از سوی دولت پرداخت نشده مگر خون مردم دشتستان با سایر مناطق کشور چه فرقی می‌کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار