رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: در 550 شهرستان این مجموعه عظیم به ثبت رسیده است و به یاری خداوند در آینده نیز در 700 شهرستان این مجموعه را موجودیت خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد رضا حافظی پیش از ظهر امروز در نهمین گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور در شهر قم با اشاره به اینکه 16 سال از زمان تاسیس این مجمع می‌گذرد گفت: خداوند را شاکریم که عنایت خاصی شامل حالا حاضرین این مجمع شده است و با هر گردهمایی که صورت می‌گیرد انرژی ما در این راه بیشتر می‌شود.


وی با بیان اینکه دنیا و آخرت ما بستگی به این حرکت دارد عنوان کرد: حرکت ما حرکتی است که در سطح کشور افتخار به وجود آورده است و باید به یاری خدا در این راه پربارتر حرکت کنیم.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اینکه امروز حرکت منسجم مردمی را در مدرسه سازی شاهدیم گفت: در وضعیت موجود که ظلم و ستم جهان را فراگرفته است، ما در سایه امنیت هر روز در گوشه‌ای از کشور جمع می‌شویم و برای تعلیم و تربیت کشور برنامه ریزی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن نباید نگران بمب اتم باشد بلکه باید نگران حضور مردم در این مجمع باشد اذعان کرد: هر کلاسی که ایجاد می‌شود قدرتش از بمب اتم بیشتر است البته نه در خراب کردن بلکه در سازندگی.

حافظی با اشاره به اینکه نخستین خیر بعد از انقلاب امام راحل (ره) بودند بیان کرد: امام (ره) فرمودند که تمام کشور باید مدرسه شود و هم اکنون در روستاها و شهرهای کشور آثار پربرکت حضور مردم  در امر مدرسه سازی کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه منظور از این نشست پیدا کردن راهکاری برای آینده است گفت: در 550 شهرستان این مجموعه عظیم به ثبت رسیده است و به یاری خداوند در آینده نیز در 700 شهرستان این مجموعه را موجودیت خواهیم داد./س
برچسب ها: قم ، خیرین ، مدرسه ساز ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.